آذری جهرمی خبر داد؛ اسنپ و تپسی علاقه دارند به بورس وارد شوند

وزیر ارتباطات با اشاره به این مساله که حضور شرکت‌های استارتاپی می‌تواند مشکلات اقتصادی این بخش را مرتفع کند، گفت: در حوزه بورس ما دو مدل شرکت داریم. یکی شرکت‌های حوزه تلکام که مشکل خاصی برای حضور در بورس ندارند، مانند شرکت‌هایی مانند شرکت ملی مخابرات و همراه اول در حال حاضر در بورس فعال هستند. شرکت‌هایی مانند آسیاتک و شاتل نیز در حال تلاش برای ورود به بازار بورس هستند.

 

در حوزه فناوری اطلاعات شرکت‌های استارتاپی مانند اسنپ و تپسی که بزرگ شدند و اکنون پیشران این حوزه هستند برای حضور در بورس علاقه‌مند هستند چرا که این کار شفافیت نظام ارزش گذاری و تامین منابع مالی آن‌ها را مشخص می‌کند. اما از آن‌جایی که مشکلاتی در شناسایی ارزش دارایی‌های وجود دارد، ورودشان به بورس با تاخیر همراه شده است. پرونده‌های آن‌ها آماده است و حمایت خوبی نیز صورت گرفته است.

 

او در پایان تاکید کرد: با توجه به تکالیف شبکه ملی اطلاعات و محدودیت‌هایی که در تامین منابع بودجه در سال جاری داریم، ورود شرکت‌ها به بورس می‌تواند موانع موجود را برطرف کند و به توسعه زیرساخت‌های شبکه ملی و اقتصاد دیجیتال سرعت بخشد.

link

مطالب مرتبط

دیجی‌کالا

دیجی‌کالا در مسیر تحول دیجیتال: معرفی ویژگی‌های جدید برای تجربه خریدی مدرن و یکپارچه

دیجی‌کالا به‌عنوان رهبر تجارت الکترونیک در ایران، در سال ۱۴۰۳ با معرفی مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و خدمات نوین، گام‌های بلندی در راستای تحول دیجیتال و ارتقای تجربه ده‌ها میلیون کاربر…
دیجی‌پی

مدیر سرمایه‌گذاری و همکاری‌های سازمانی دیجی‌پی تشریح کرد: اهداف دیجی‌پی از راه‌اندازی شرکت‌ سرمایه‌گذاری خطرپذیر

دیجی‌پی به‌تازگی اقدام به تاسیس صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی (CVC) با همکاری دیجی‌کالا و مدیریت اجرایی دیجی‌نکست کرده است. مدیر سرمایه‌گذاری و همکاری‌های سازمانی دیجی‌پی هدف این شرکت از ورود…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم