آیا توییت پرماجرا تبلیغاتی بود؟

توییت این کاربر که سه‌شنبه هفته گذشته منتشر شد، به فیواستار توییتر تبدیل شد و بسیاری از استارتاپ‌ها و برند‌های بزرگ به آن واکنش نشان دادند. برندهایی از جمله دیجی‌کالا، فیلیمو، تخفیفان، ایرانسل، کمدا، آچاره، ایسمینار، مدیریت ثروت ستارگان و برخی دیگر.

پس از انعکاس گسترده و واکنش بسیاری برندها به این توییت که تا این لحظه بیش از ۷ هزار بار لایک شده، برخی این شائبه را مطرح کردند که این کار توسط دیجی‌کالا انجام شده و یک پروژه مارکتینگ یا تبلیغاتی بوده. امیرحسن موسوی، مدیر روابط عمومی دیجی‌کالا در توییتر و مریم طهماسبی، نویسنده توییت در یک پست ویرگول صراحتا اعلام کردند که چنین شایعاتی صحت ندارد و این اتفاق کاملا ارگانیک رخ داده است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

تپسی

تماشای فیلم و سریال‌های فیلم‌نت برای کاربران تپسی رایگان شد

با اضافه شدن سرویس فیلم‌نت به سوپراپلیکیشن تپسی، کاربران تپسی می‌توانند فیلم‌ها و سریال‌های در حال اکران یا آرشیوی فیلم‌نت را به صورت رایگان تماشا کنند. گزینه فیلم‌نت، از سه‌شنبه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم