ایرانسل تندیس زرین سرآمدی روابط عمومی را دریافت کرد

ایرانسل، با کسب بیشترین امتیاز، موفق به دریافت تندیس زرین ۶ ستاره سرآمدی روابط عمومی شد.

 

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، نهمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران شب گذشته، ۶ اسفند ۱۴۰۱، با حضور فعالان علمی و اجرایی ارتباطات و روابط عمومی و قرائت پیام رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی، در سالن اصلی (خواجه نصیر) مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

در این مراسم، بر اساس ارزیابی‌های تخصصی انجام شده، ایرانسل با کسب بیشترین امتیاز در بین شرکت‌کنندگان و به‌عنوان تنها اپراتور تلفن‌همراه، موفق به دریافت تندیس زرین ۶ ستاره سرآمدی روابط عمومی شد.

در این ارزیابی، روابط عمومی ایرانسل «به دلیل تعهد به سرآمدی و طی مسیر سرآمدی، بر اساس مدل QMPR و کسب ۸۱۵ امتیاز طبق آرای ممیزان و ارزیابان و دریافت ۶ ستاره»، شایسته دریافت تندیس زرین سرآمدی شناخته شده است.

در این مراسم، همچنین پیام خانم دکتر آنه گرت آبارزوا، رئیس انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی (IPRA)، قرائت شد. وی در این پیام، برتری و سرآمدی را یکی از موضوع‌های مهم و دغدغه اصلی در روابط عمومی دانست و تأکید کرد: وقتی شما به تعالی، سرآمدی یا برتری در روابط عمومی فکر می‌کنید، یعنی به طور دائمی و مدام، به طرح جدیدی می‌اندیشید که خطاها و ضعف‌های خود را بیابید و برای غلبه بر آن‌ها، برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده و به بهبودی مستمر برسید. مطمئنم که این رویکرد می‌تواند در تبیین و نمایش ظرفیت‌های روابط عمومی مؤثر باشد.

روابط‌عمومی ایرانسل همواره کوشیده است تا همزمان با پیشبرد اهداف ایرانسل به عنوان «اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران» و «نخستین ارائه‌دهنده 5G و رکورددار سرعت اینترنت در ایران»، در چارچوب مسؤولیت اجتماعی خود، ارتباط ایرانسل با افکار عمومی و پاسخگویی به رسانه‌ها را بیش از پیش تقویت کند و برنامه‌های ایرانسل در کمک به ایجاد زیست‌بوم اقتصاد دیجیتال را در بخش مسؤولیت‌های حوزه ارتباطات و رسانه، محقق کند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

اولویت در حکمرانی داده، ارایه خدمات مناسب‌تر مالی به کاربر است

مدیرعامل دیجی‌پی با بیان اینکه اولویت ما این است که خدمات مناسب‌تر مالی به افراد بیشتری ارائه دهیم، گفت: حکمرانی داده، بیشتر به این معنی است که عملیات دریافت، ارتباط…
خبرها

قائم‌مقام مدیرعامل بانی‌مد: فروشگاه‌های فیزیکی راهی برای اعتمادسازی ایرانیان برای خرید آنلاین

قائم مقام مدیرعامل بانی مد باور دارد که تبدیل کردن یک مشتری آفلاین به یک مشتری آنلاین دستاوردی است که می‌تواند در احداث فروشگاه‌های فیزیکی توسط فروشگاه‌های آنلاین به آن…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم