بیانیه ائتلاف تاد درباره تعویق انتخابات اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی

دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ قرار بود نشست خبری ائتلاف «تاد»، توسعه اقتصاد دیجیتال ایران، برگزار شود. در این نشست برخی از اعضای ائتلاف تاد قصد داشتند به بیان برنامه‌های خود برای حضور در انتخابات هیات مدیره جدید اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی بپردازند.

 

یکشنبه عصر با اعلام خبر لغو برگزاری انتخابات اتحادیه، نشست خبری تاد لغو شد و این ائتلاف بیانیه زیر را در این خصوص در اختیار استارتاپ ۳۶۰ قرار داده است.

 

ائتلاف تاد از میثم اسلامیان مدیرعامل «امرتون»، رضا الفت‌نسب رییس هیات مدیره «آساپردازش»، محمد خلج مدیرعامل «اسنپ»، محمدامین روانبخش مدیرعامل «چهارباغ»، محمدرضا زاهدی مدیرعامل «پیشگامان»، سعید گودرزیان مدیرعامل «شهرسرویس»، صادق محمدی مدیرعامل «مدیانا»، اشکان میر آرمندهی مدیرعامل «دیوار» و مهدی نجفی مدیرعامل «سفرمارکت» تشکیل شده است.

 

متن بیانیه به شرح زیر است:

 

بسمه تعالی

 

بیانیه ائتلاف توسعه اقتصاد دیجیتال (تاد) درباره تعویق انتخابات اتحادیه کسب و کارهای مجازی

 

دومین دوره انتخابات اتحادیه کسب و کارهای مجازی، بنا به اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت به علت تقارن زمان برگزاری انتخابات با ماه مبارک رمضان به تعویق افتاد. ائتلاف توسعه اقتصاد دیجیتال ضمن احترام به این تصمیم بر حضور حداکثری اعضای اتحادیه در انتخابات تأکید دارد.

با توجه به طی شدن مراحل قانونی تعیین زمان اولیه برگزاری این انتخابات، جابجایی تاریخ برگزاری در وهله فعلی چندان مطلوب و رایج نبوده و این ائتلاف امیدوار است وزارت صنعت، معدن و تجارت با درایت و با اطلاع رسانی سریع تاریخ جایگزین به تمامی اعضای محترم این اتحادیه، زمینه را برای برگزاری پرشور انتخابات فراهم سازد.

همچنین ائتلاف تاد ضمن عذرخواهی از رسانه‌های محترم، به دلیل این تغییر که در کمتر از ۴۸ ساعت مانده به انتخابات اعلام شد، نشست خبری خود را که مقرر بود در تاریخ ۲۲ فروردین ماه برگزار شود، به تعویق انداخت و تاریخ جایگزین آن را متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد نمود.

در پایان امیدواریم تمامی واجدین شرایط در دومین دوره انتخابات اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی شرکت نمایند.

 

ائتلاف توسعه اقتصاد دیجیتال (تاد)

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

فلای‌تودی

استقبال گسترده از سفرکارت فلای‌تودی؛ فروش ۲۰۰ میلیارد تومانی در نیمه اول سال

فلای‌تودی اعلام کرد که به عنوان اولین ارائه‌دهنده سفرکارت در ایران، در ۶ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۳ توانسته ۱۰۰ هزار سفرکارت به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان به فروش برساند. این…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم