خط کشی‌های خیابان، الهام‌بخش لوگوی جدید تپ‌سی

صبح جمعه تپسی از لوگوی جدید خود رونمایی کرد.

 

تپسی می‌گوید خط کشی‌های خیابان الهام‌بخش لوگوی جدیدش بوده است.

 

در این هفته تپسی تصویر یک مستطیل انتزاعی را در اکانت توییترش منتشر کرده بود و از کاربران پرسیده بود “فکر می‌کنید این مستطیل چیست؟”

 

 

اکنون مشخص شد مستطیل منتشر شده در توییتر تپسی طرح اسکچ لوگوی جدید آن است.

 

 

تپسی به مناسبت ری‌برندینگ خود کلیپ زیر را نیز منتشر کرده است:

link

مطالب مرتبط

خبرها

تلاش سرمایه‌گذاران برای احیای BluSmart؛ پیشنهاد ۳۰ میلیون دلاری مشروط به استعفای مدیرعامل

گروهی از سرمایه‌گذاران شرکت هندی BluSmart، رقیب اوبر در حوزه تاکسی‌های برقی، در حال بررسی طرحی برای تزریق ۳۰ میلیون دلار سرمایه جدید به این استارتاپ هستند که ماه گذشته…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱ دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم