صداوسیما مالکیت پیام رسان سروش را به مزایده گذاشت (دیجیاتو)
سازمان صداوسیما با انتشار یک فراخوان اعلام کرده که مالکیت «پیام رسان سروش» را به قیمت ۳۸ میلیارد تومان به فروش می رساند، اما با وجود ابهاماتی که درمالکیت پیام رسان سروش در قالب دو اپلیکیشن سروش و سروش پلاس دارد،باید دید که سرنوشت این مزایده به کجا خواهد کشید.
درخواست دانشجویان پزشکی برای رفع فیلتر تلگرام برای مقابله با کرونا (آی تی ایران)
تعدادی از تشکلهای دانشجویی دانشگاههای اصفهان و علوم پزشکی اصفهان، جهت آگاهیبخشی عمومی در مورد ویروس جدید کرونا، و امکان هماهنگی و ساماندهی مطلوب کادر بهداشت و درمان، با ارسال نامهای به آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، خواستار رفع فیلتر تلگرام شدند.
انجمن کسبوکارهای اینترنتی: تعدیل نیروی استارتاپها فقط به دلیل کرونا نیست (دیجیاتو)
انجمن کسبوکارهای اینترنتی با انتشار بیانیهای اعلام کرده است که ریشه مشکلات را نباید در شیوع ویروس کرونا خلاصه کرد، مسائلی مانند قوانین سختگیرانه و عدم درک درست مدلهای کسبوکار استارتاپی از سوی دولت، تحریمها، و در نهایت فعال شدن رمز دوم پویا از جمله مشکلاتی هستند که مدتها پیش ایجاد شدهاند. در پایان نیز مرخصی توافقی را بهجای تعدیل نیرو، یک راهکار مناسب دانسته است.
کمپین وفاداری فیلیمو؛ چرا کمپینهای وفاداری مشتریان در کسبوکار امروز بیشتر از همیشه اهمیت پیدا کردهاست؟ (دیجیاتو)
وفاداری مرحلهای بعدتر از مشتریمداری است و به همین دلیل در دنیای کسبوکار امروز کمپینهای وفاداری ارزش بالایی پیدا کردهاند. طبق نظرسنجیها ۸۴درصد مشتریها تمایل به خرید از برند یا فروشگاهی را دارند که برنامههای وفاداری برای مشتریان اجرا میکنند. به کاربرانی که شش ماه از سال ۹۸ را عضو فیلیمو بودهاند یک هفته اشتراک رایگان تعلق میگیرد؛ این دسته، کاربران وفادار فیلیمو هستند.