دیجی‌پی و بانک ملت برای ارائه اعتبار خرید اقساطی قرارداد همکاری مشترک امضا کردند

پیرو امضای قرارداد همکاری مشترک دیجی‌پی و بانک ملت، اعتبارِ خرید اقساطی از دیجی‌کالا و همه درگاه‌های متصل به دیجی‌پی، برای کاربران و مشتریان بانک ملت در سراسر کشور فراهم شد.

 

این طرح خدمات اعتباری را بدون نیاز به ضامن و بر مبنای اعتبارسنجی در اختیار کاربران قرار می‌دهد و با سیاست‌های بانک مرکزی و وزارت اقتصاد درباره افزایش سهم اعتبارات خرد مبتنی بر اعتبارسنجی هم‌راستاست.

 

مجموعه‌های همکار در این پروژه، کمک به فراگیری مالی، تسهیل دسترسی به اعتبارات خرد برای کاربران تجارت الکترونیک در سراسر کشور، نظارت مناسب بر چرخه پول و رشد تجارت الکترونیک و اقتصاد دیجیتال را از مهم‌ترین اهداف این پروژه عنوان کرده‌اند.

 

همکاری کنونی بانک ملت، دیجی‌پی و دیجی‌کالا، یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های مشترک نظام بانکی، لندتک و تجارت الکترونیک کشور است که مهم‌ترین و پرطرف‌دارترین خدمت بانکی (تسهیلات) را در فرآیندهایی دسترس‌پذیر، بدون نیاز به ضامن و ارائه مستندات درآمدی و بدون نیاز به مراجعه به کانال‌های (فیزیکی و دیجیتال) بانکی در اختیار کاربران سراسر کشور قرار می‌دهد.

 

به گزارش روابط عمومی دیجی‌پی، قرارداد همکاری این مجموعه با بانک ملت، در مقایسه با سایر طرح‌های اقساطی خرید از دیجی‌کالا با بهره بانکی پایین‌تر امکان خرید از میان بیش از هفت و نیم میلیون کالای متنوع در دیجی‌کالا را برای کاربران سراسر کشور فراهم می‌کند. همچنین به دلیل ضریب نفوذ بالای بانک ملت در تمام مناطق کشور، تعدد شعب و جمعیت بالای کاربران، امکان ارائه خدمات خرید اقساطی به تعداد قابل توجهی از متقاضیان فراهم خواهد شد.

 

این طرح در گام نخست یک ماه پس از امضای تفاهم‌نامه در مقیاس آزمایشی به اجرا در خواهد آمد و طی هفته‌های پس از آن در سراسر کشور در اختیار کلیه مشتریان بانک ملت قرار خواهد گرفت.

 

در این پروژه قرار است تسهیلات خرد تا سقف ۳۰۰ میلیون ریال برای خرید اقساطی از دیجی‌کالا، به کاربران نقاط مختلف کشور اعطا شود.

 

هم‌زمان با ارائه این خدمات مشتریان بانک ملت در سراسر کشور، می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت دیجی‌پی و یا دانلود و نصب اپلیکیشن برای ثبت‌نام این خدمات اقدام کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

خبرها

قائم‌مقام مدیرعامل بانی‌مد: فروشگاه‌های فیزیکی راهی برای اعتمادسازی ایرانیان برای خرید آنلاین

قائم مقام مدیرعامل بانی مد باور دارد که تبدیل کردن یک مشتری آفلاین به یک مشتری آنلاین دستاوردی است که می‌تواند در احداث فروشگاه‌های فیزیکی توسط فروشگاه‌های آنلاین به آن…

مدیریت ریسک دقیق با کمک هوش مصنوعی و ابَردیتاها

مدیرعامل دیجی‌‌پی با اشاره به اینکه اکوسیستم لندتک، داده‌های دیجیتال را جایگزین داده‌های سنتی برای اعتبارسنجی افراد کرده است، گفت: رگولاتور باید به ما اعتماد کند و اجازه بدهد به…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم