دیجی‌کالا پاسخگوترین برند ایرانی در توییتر اعلام شد

براساس اعلام پلتفرم رصد شبکه‌های اجتماعی «زلکا»، دیجی‌کالا پاسخگوترین برند پر منشن (Mention) ایرانی توییتر در سال ۹۹ شناخته شد.

 

در گزارش اخیر این پلتفرم، دیجی‌کالا برترین آمار پاسخگویی را در میان تمام برندهای ایرانی دارد که در شبکه‌های اجتماعی پس از انتشار مطلبی از سوی کاربران، صدا زده شده‌اند. این منشن‌ها یا مستقیم بوده و مخاطبان برندها آدرس پروفایل برند را در متن پیام ذکر کرده بودند، یا غیرمستقیم و صرفا شامل کلیدواژه‌های معرف برند بودند.

 

منشن، مفهومی در شبکه‌های اجتماعی است که کاربران برای صدا کردن افراد یا کسب‌وکارها در قالب عبارت به همراه «@» به کار می‌برند. در این گزارش علاوه بر منشن‌ها، کلمات کلیدی کسب‌وکارها نیز مد نظر بوده است.

 

در آماری که زلکا در توییتر خود منتشر کرده، از ابتدا تا انتهای سال ۹۹، دیجی‌کالا با دادن پاسخ به ۵۳درصد توییت‌های مخاطبانش، موفق شده با بیشتر از نیمی از مخاطبان توییتری‌اش تعامل کند. لازم به ذکر است که برخی از منشن‌های کاربران اظهار نظر است که نیاز به پاسخگویی برند ندارد.

 

 

براساس ادعای زلکا، درسال ۱۳۹۹ آمار پاسخگویی برندهایی که در توییتر فارسی بیشترین میزان منشن را به خود اختصاص داده اند، در مقایسه با سال ۱۳۹۸ افزایش چشم‌گیری داشته است.

در دیجی‌کالا تیمی متشکل از کارشناسان روابط ‌عمومی و شبکه‌های اجتماعی با ارائه پاسخ و پیگیری چالش‌های کاربران، تلاش می‌کنند تا تجربه تعامل خوشایندی با مخاطبان این برند در پلتفرم‌های اجتماعی رقم بزنند. آماری که زلکا در این زمینه منتشر کرده، حاکی از عملکرد قابل قبول دیجی‌کالا در فرآیند پاسخگویی به مخاطبان است.

 

زلکا پلتفرمی است که ابزارهای رصد، مدیریت و تحلیل شبکه‌های اجتماعی را در اختیار برندها قرار می‌دهد. در زلکا پس از جمع‌آوری و دسته‌بندی تمام کامنت‌های اینستاگرام، توییتر و سایر پلتفرم‌های رسانه‌ای که شامل کلیدواژه خاصی هستند، امکان پاسخگویی مستقیم و تحلیل این داده‌ها در درون پلتفرم فراهم است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از اضافه شدن قابلیت استوری به اسنپ تا انتخابات اتحادیه

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۶۹ این پادکست، از برخورد تامین اجتماعی…
خبرها

نتایج نظرسنجی «چندین»: نسل جدید کارجویان از چه زاویه‌ای به چالش‌های کاری نگاه می‌کنند؟

چطور می‌توان نسل جدید کارجویان را شناخت و انتظارات آن‌ها از محیط کار را درک کرد؟ «چندین» با برگزاری یک نظرسنجی از بازدیدکنندگان غرفه توسن در چهاردهمین نمایشگاه کار دانشگاه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم