رشد ۱۰ برابری تولید محتوا و بازدید ویدیوهای یوتیوب فارسی طی ۲ سال گذشته

براساس تحلیل زلکا بر روی کلان داده‌های گردآوری شده از یوتیوب فارسی طی دو سال گذشته، با وجود تمامی محدودیت‌های اعمال شده بر اینترنت کشور، شاهد افزایش تولید محتوا و میزان بازدید ویدیوها هستیم.

 

به گزارش پلتفرم پایش فضای رسانه‌ای زلکا، تولید محتوا و بازدید ویدیوهای یوتیوب فارسی طی ۲ سال گذشته ۱۰ برابر شده است.

 

‏البته در مهر ۱۴۰۱ و در پی قطعی گسترده‌تر اینترنت، با اینکه میزان تولید محتوا تغییر چندانی نداشته، بازدید ویدیوها کاهش قابل توجهی داشته که در ماه‌های بعد به حالت قبل برگشته است.

 

گفتنی است در هنگام محاسبه‌ میزان افزایش بازدید ماهانه، فقط بازدیدهای جدید اضافه شده در همان ماه لحاظ شده است.

link

مطالب مرتبط

دیجی‌کالا

دیجی‌کالا در مسیر تحول دیجیتال: معرفی ویژگی‌های جدید برای تجربه خریدی مدرن و یکپارچه

دیجی‌کالا به‌عنوان رهبر تجارت الکترونیک در ایران، در سال ۱۴۰۳ با معرفی مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و خدمات نوین، گام‌های بلندی در راستای تحول دیجیتال و ارتقای تجربه ده‌ها میلیون کاربر…
دیجی‌پی

مدیر سرمایه‌گذاری و همکاری‌های سازمانی دیجی‌پی تشریح کرد: اهداف دیجی‌پی از راه‌اندازی شرکت‌ سرمایه‌گذاری خطرپذیر

دیجی‌پی به‌تازگی اقدام به تاسیس صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی (CVC) با همکاری دیجی‌کالا و مدیریت اجرایی دیجی‌نکست کرده است. مدیر سرمایه‌گذاری و همکاری‌های سازمانی دیجی‌پی هدف این شرکت از ورود…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم