«سرویس دوره‌ای خودرو در محل»؛ خدمت جدید کارنامه

کارنامه به عنوان پلتفرم خدمات و معاملات خودرو، «سرویس دوره‌ای و چکاپ خودرو» در محل را راه‌اندازی کرد.

 

به گزارش روابط عمومی کارنامه، این مجموعه به پشتوانه تجربه خود در ارائه خدمات خرید، فروش و کارشناسی خودرو، به تازگی فعالیت جدیدی را در زمینه تعمیر و نگهداری خودرو آغاز کرده است. امکان استفاده از سرویس دوره‌ای در محل برای تمام متقاضیان فراهم شده و در حال حاضر در تهران ارائه می‌شود. ثبت درخواست برای چکاپ، سرویس و تعویض قطعات مصرفی، به‌شکل آنلاین انجام می‌گیرد و پشتیبانی و ضمانت کارنامه را به همراه دارد.

هژیر مفاخری، مدیر عملیات کارنامه، هدف از راه‌اندازی سرویس‌های جدید این مجموعه را سهولت بیشتر مشتریان و پاسخ به یکی از نیازهای اصلی بازار خدمات خودرو برشمرد و افزود: مشکلات عدیده‌ای همچون ترافیک درون شهری، کمبود نیروی ماهر، قطعات بی‌کیفیت و نبود شفافیت قیمتی، یک چکاپ ساده و دوره‌ای خودرو را پیچیده‌تر کرده است.

سرویس جدید کارنامه این امکان را به مشتریان می‌دهد تا بدون اتلاف وقت برای یافتن یا رفتن به تعمیرگاه و یا خرید قطعات، همه خدمات موردنیاز برای سرویس‌ دوره‌ای خودرو خود را، درب منزل یا محل کار خود دریافت کنند.

 

هژیر مفاخری، مدیر عملیات کارنامه

 

وی ادامه داد: در سرویس دوره‌ای در محل کارنامه، تعویض لوازم مصرفی مانند روغن موتور، فیلتر روغن، فیلتر هوا، صافی بنزین، شمع و وایر، لنت‌های ترمز جلو و … انجام می‌شود. این سرویس محدود به تعویض قطعات مصرفی نیست و چکاب خودرو، شامل بررسی عملکرد کلی موتور، تسمه‌ها، سیستم تعلیق و فرمان، تست باطری و دینام، دسته موتورها و … را نیز در بر می‌گیرد.

مدیر عملیات کارنامه با اشاره به تجربه خوب مشتریان در استفاده از سرویس‌های جدید، این رضایت را حاصل نگاه تخصصی کارنامه به بازار خدمات خودرو دانست که بعد از تجربه‌های موفق کارشناسی خودرو و دستیار معاملات، این بار به سراغ سرویس‌های جدید رفته است.

مفاخری اضافه کرد: سرویس دوره‌ای علاوه بر صرفه‌جویی در زمان و انرژی مشتریان، مزیت‌های دیگری نیز دارد. این سرویس‌ها با ضمانت ۳ ماهه یا ۱۰۰۰ کیلومتر ارائه و همه لوازم مصرفی نیز اصل و متناسب با استاندارد خودروسازها ارائه می‌شود. استفاده از کارشناسان ماهر و باسابقه، قیمت اقتصادی و ارائه فاکتورِ لوازم مصرفی، از دیگر ویژگی‌های متمایز این سرویس محسوب می‌شود.

مدیر عملیات کارنامه در پایان ابراز امیدواری کرد، سرویس جدید کارنامه پاسخ‌گوی یکی از نیازهای اساسی بازار خدمات خودرو باشد و در ادامه مسیر سرویس‌های دیگری در کارنامه راه‌اندازی شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۱]
link

مطالب مرتبط

فلای‌تودی

استقبال گسترده از سفرکارت فلای‌تودی؛ فروش ۲۰۰ میلیارد تومانی در نیمه اول سال

فلای‌تودی اعلام کرد که به عنوان اولین ارائه‌دهنده سفرکارت در ایران، در ۶ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۳ توانسته ۱۰۰ هزار سفرکارت به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان به فروش برساند. این…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱ دیدگاه. Leave new

  • من از این سرویس استفاده کردم ، واقعا تمیز و مرتب کارشناس اعزام شد و سر وقت تو محل حاضر شد و باعث شد تو وقت و هزینه صرفه جویی کنم
    با تشکر از تیم حرفه ایی کارنامه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم