صباایده در فلایتیو سرمایه‌گذاری کرد

هلدینگ صباایده به عنوان یکی از قدیمی‌ترین برند‌های استارتاپی ایران با سرمایه‌گذاری ۲۰ درصدی در فلایتیو که از معتبرترین سامانه‌های فروش آنلاین بلیط هواپیما، قطار و رزرو هتل است، به طور رسمی وارد بازار گردشگری آنلاین شد.

 

به گزارش روابط عمومی صباایده، این برند فعال در حوزه ویدئو، استریم و تبلیغات آنلاین که پلتفرم‌هایی چون فیلیمو، آپارات و آژانس تبلیغات آنلاین صباویژن را زیر مجموعه خود دارد، با سرمایه‌گذاری در یکی از دو استارتاپ بزرگ حوزه گردشگری، به طور رسمی وارد بازار فروش و رزرواسیون بلیط هواپیما و قطار شد.

 

آپارات می‌گوید ظرفیت‌های موجود در بازار گردشگری آنلاین ایران و فاصله زیادی که این حوزه از بازار آفلاین دارد، رشد قابل‌توجه و ارگانیک فلایتیو از ابتدای فعالیت آن و ویژگی‌های مشترک تیم‌های مدیریتی دو برند که آن‌ها را بهم نزدیک‌تر می‌کند از مهمترین علت‌های جدیدترین سرمایه‌گذاری صباایده است.

 

این سرمایه‌گذاری که با خرید ۲۰ درصد سهام فلایتیو رقم خورده پیرو تجربه و دانش فلایتیو در صنعت گردشگری و در کنار ظرفیت‌ها و حمایت‌های گسترده تبلیغاتی صباایده، مسیر تازه‌ای را در صنعت گردشگری آنلاین ایران رقم خواهد زد.

link

مطالب مرتبط

خبرها

گروه دوبیزل با خرید یک پراپ‌تک، توانمندی‌های اطلاعاتی خود در بازار املاک را گسترش می‌دهد

گروه دوبیزل (Dubizzle)، پلتفرم نیازمندی‌های آنلاین مستقر در دبی و یکی از پیشروان بازار دیجیتال در منطقه خاورمیانه، از خرید شرکت پراپرتی مانیتور (Property Monitor)، یک شرکت فناوری املاک (Proptech)…
بلوبانکرمزارزها و فین‌تک

انتقال مستقیم پول از باکس پس‌انداز؛ یک قابلیت جدید و کاربردی در اپلیکیشن بلو

یکی از سرویس‌های پرطرفدار بلو، باکس پس‌انداز است. باکس شبیه به یک قلک دیجیتال عمل می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد که پول خود را به‌صورت جدا از…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم