فاز اول دفترچه راهنمای هویت بصری داتین منتشر شد

به گزارش روابط عمومی شرکت داتین در دهمین سال فعالیت این مجموعه و هم‌زمان با سال نو، لوگوی جدید و فاز اول دفترچه راهنمای هویت بصری داتین منتشر شد.

 

نشان تجاری داتین در سال ۱۳۹۱ و بر اساس الزامات برند، استراتژی‌ها و ماهیت کسب‌و‌کار آن زمان طراحی شده بود. پس از گذشت یک دهه از عمر این برند، با گسترش بازار هدف، مخاطبان و تغییر پاره‌ای از استراتژی‌های سازمانی، نیاز به تغییراتی درهویت برند از جمله هویت بصری بیش از پیش احساس شد.

 

مجموع موارد فوق تیم برندینگ داتین را بر آن داشت که مقارن با ۱۰ سالگی شرکت داتین و سال نو، فاز اول تغییرات در هویت بصری شرکت داتین را به انجام برساند.

 

لوگوی جدید داتین، نسخه بازطراحی‌شده لوگوی سابق شرکت بر اساس استانداردهای طراحی است. در طراحی جدید بر رعایت و حفظ تناسبات، پیکربندی منسجم‌تر، رفع نواقص و مشکلات فنی در استفاده از لوگو تاکید شده است.

 

در فازهای بعدی، دفترچه هویت بصری داتین به مرور تکمیل خواهد شد.

 

برای دریافت فایل هویت بصری، اینجا را کلیک کنید.

برای دریافت لوگوی جدید داتین، این لینک را کلیک کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از اضافه شدن قابلیت استوری به اسنپ تا انتخابات اتحادیه

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۶۹ این پادکست، از برخورد تامین اجتماعی…
خبرها

نتایج نظرسنجی «چندین»: نسل جدید کارجویان از چه زاویه‌ای به چالش‌های کاری نگاه می‌کنند؟

چطور می‌توان نسل جدید کارجویان را شناخت و انتظارات آن‌ها از محیط کار را درک کرد؟ «چندین» با برگزاری یک نظرسنجی از بازدیدکنندگان غرفه توسن در چهاردهمین نمایشگاه کار دانشگاه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم