مدیرعامل فرابورس ایران از تپسی بازدید کرد

مدیرعامل فرابورس ایران، در جریان بازدید از شرکت تپسی با اشاره به اینکه ورود صنایع جدید به بازار سرمایه از اهداف فرابورس است، عنوان کرد: «سیاست فرابورس عمق دادن به بازار، تنوع‌دهی و ورود صنایع جدید است. این مجموعه در تلاش است تا صنایعی مستقل از تصمیم‌های دولتی و تغییرات نرخ ارز با آینده‌ای رو به رشد را وارد بازار سرمایه کند.»

 

در این بازدید که با همراهی تعدادی از مدیران فرابورس انجام شد، میثم فدایی، مدیرعامل فرابورس از بخش‌های مختلف تپسی بازدید کرد و با تازه‌ترین دستاوردهای این شرکت در حوزه واقعیت افزوده، علم داده و هوش مصنوعی آشنا شد.

 

وی با تاکید بر لزوم آشنایی تحلیل‌گران بازار سرمایه با صنایع جدید گفت: «در تحلیل صنایعی مانند کسب و کارهای پلتفرمی، لازم است که کارشناسان و تحلیلگران، با مدل‌های جدید ارزش‌گذاری این کسب و کارها آشنا شوند و رویکرد خود را از نگاه مبتنی بر دارایی‌های فیزیکی و سود، به نگاه مبتنی بر رشد تغییر دهند.»

 

در این بازدید میلاد منشی‌پور، مدیر عامل تپسی، به معرفی صنعت کسب و کارهای اینترنت‌محور و ظرفیت‌های رشد آن در دنیا و ایران پرداخت. منشی‌پور با اشاره به اینکه رشد سریع این کسب و کارها عامل اصلی جذابیت آن‌ها بوده عنوان کرد: ورود شرکت‌های اینترنت‌محور به بورس‌ها در دنیا طی ۵ سال گذشته ۸ برابر شده‌است.

 

او در ادامه عنوان کرد: کسب و کارهای اینترنت‌محور با توجه به ظرفیتی که دارند، عمده سرمایه‌گذاری خود را در سال‌های اولیه معطوف به رشد می‌کنند.

 

در بخش دیگری از این بازدید، هومن دمیرچی، معاون عملیات تپسی، به تشریح برنامه‌های توسعه ای تپسی پرداخت.وی با معرفی دو محصول جدید تپسی عنوان کرد: توسعه سریع جغرافیایی، اضافه کردن محصولات جدید و ورود به بازارهای تازه از مهم‌ترین برنامه‌های تپسی در مسیر پیش رو است.

 

محمدمهدی صادق، مدیر تکنولوژی تپسی نیز با اشاره به توانمندی‌های فنی تیم تپسی، به تاثیر استفاده از تکنولوژی و هوش مصنوعی بر کاهش هزینه‌ها و افزایش درآمد در این مجموعه پرداخت.

 

گفتنی است این بازدید، به دنبال درج نماد شرکت تپسی در بازار سرمایه، به عنوان اولین شرکت فعال در حوزه کسب و کارهای پلتفرمی، صورت گرفت.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

فلای‌تودی

استقبال گسترده از سفرکارت فلای‌تودی؛ فروش ۲۰۰ میلیارد تومانی در نیمه اول سال

فلای‌تودی اعلام کرد که به عنوان اولین ارائه‌دهنده سفرکارت در ایران، در ۶ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۳ توانسته ۱۰۰ هزار سفرکارت به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان به فروش برساند. این…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم