مگنت، سرویس جدید پلتفرم محتوایی دیجی‌کالا آغاز به کار کرد

مگنت، پلتفرم بررسی و انتخاب کالا در گروه دیجی‌کالا، فعالیت عمومی خود را به طور رسمی آغاز کرده‌است و هم‌اکنون تمامی کاربران می‌توانند از طریق اپلیکیشن دیجی‌کالا به آن دسترسی داشته باشند. این پلتفرم، فضایی را برای کاربران این فروشگاه اینترنتی فراهم می‌کند تا با به اشتراک گذاشتن تجربیات مرتبط با انتخاب و خرید کالاهای مختلف، با یکدیگر تعامل داشته باشند، از هم ایده بگیرند و خرید آگاهانه‌تری را تجربه کنند.

 

محتوا بخشی از هویت ذاتی دیجی‌کالاست و این مجموعه از روز اول شکل‌گیری، همواره با انواع فرم‌های محتوایی در مدیوم‌های مختلف، کاربرانش را به سمت انتخاب درست هدایت کرده است. پلتفرم مگنت هم در ادامه همین رویکرد متولد شده است.

 

از همان شروع به کار دیجی‌کالا، نقدوبررسی‌های تخصصی و بررسی‌های ویدیویی این فروشگاه مورد استقبال کاربران قرار گرفت؛ انتخاب شعار «بررسی، انتخاب و خرید آنلاین» در ابتدای راه، اهمیت بالای این موضوع را نشان می‌داد. سپس رسانه دیجی‌کالا مگ به عنوان بازوی بازاریابی محتوایی دیجی‌کالا معرفی شد و با انتشار مقالات و ویدیوهای تخصصی کارشناسان حوزه‌های مختلف، اطلاعات بی‌طرفانه و دقیقی در رابطه با کالاهای مختلف در اختیار کاربران قرار داد. دیجی‌کالا همچنین بخش نقد و نظرات کاربران در صفحه محصولات را توسعه داد تا کاربران بتوانند نظرات و تجربیات شخصی‌شان را در رابطه با کالایی که خریده‌اند در صفحه اختصاصی همان کالا با یکدیگر به اشتراک بگذارند؛ این بخش هم‌اکنون یکی از پرطرفدارترین قابلیت‌های دیجی‌کالا محسوب می‌شود و خریداران قبل از خرید هر کالایی، بخشی از زمان خود را صرف مطالعه این نظرات و تجربیات می‌کنند.

 

در راستای همین فعالیت‌ها، گروه دیجی‌کالا از پلتفرم جدید خود به نام مگنت رونمایی کرده است؛ پلتفرمی که می‌تواند نسل بعدی فعالیت‌های محتوایی دیجی‌کالا باشد؛ پلتفرمی که کاربران می‌توانند نظرات و تجربیات خود را در رابطه با انتخاب و خرید کالاهای مختلف بصورت مستقیم و بدون واسطه در صفحه اختصاصی خود با دوستان و سایر کاربران دیجی‌کالا به اشتراک بگذارند و از تجربیات دیگران هم استفاده کرده و ایده بگیرند. همچنین این فضا بستر مناسبی است برای تولیدکنندگان محتوا و کارشناسان حرفه‌ای تا نقدها و بررسی‌های تخصصی خود در رابطه با کالاهای مختلف را منتشر کرده و در اختیار کاربران میلیونی دیجی‌کالا قرار دهند.

 

هم‌اکنون تمامی کاربران دیجی‌کالا به پلتفرم مگنت دسترسی دارند و کافی‌است اپلیکیشن دیجی‌کالا را به جدیدترین نسخه ارتقا دهند و با حساب کاربری دیجی‌کالا، پروفایل شخصی مگنت خود را بسازند و با دیگر کاربران ارتباطی مبتنی بر کالا برقرار کنند. مگنت فقط برای کاربران دیجی‌کالا قابل استفاده بوده و به آن‌ها کمک می‌کند تا خریدی آگاهانه‌تر از همیشه داشته باشند.

 

از طریق لینک زیر می‌توانید اطلاعات کامل‌تری در رابطه با پلتفرم مگنت به دست آورید:

https://www.digikala.com/landings/magnet

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

فلای‌تودی

استقبال گسترده از سفرکارت فلای‌تودی؛ فروش ۲۰۰ میلیارد تومانی در نیمه اول سال

فلای‌تودی اعلام کرد که به عنوان اولین ارائه‌دهنده سفرکارت در ایران، در ۶ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۳ توانسته ۱۰۰ هزار سفرکارت به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان به فروش برساند. این…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم