با استفاده از بلوکارت بخشی از خرید شما به حساب‌تان برمی‌گردد

ارایه تخفیف‌های فوق‌العاده به خریداران راهکار همیشه جذاب و البته موثری است که فروشگاه‌های مختلف برای افزایش میزان فروش خود و جذب مشتری به کار می‌گیرند. برگشت پول یا Cash back یکی از ابتکارات جالب در ارائه تخفیف است که توسط برخی از فروشگاه‌های آنلاین و حضوری به مشتریان خود ارائه می‌شود. در این روش، درصدی از مبلغ نهایی فاکتور به عنوان پاداش خرید به حساب مشتری بازگردانده می‌شود.

 

سرویس برگشت پول بلوبانک، از یک سو کسب‌وکارها و فروشگاه‌ها را در مسیر افزایش فروش و سود بیشتر همراهی می‌کند و از سوی دیگر به خریداران این امکان را می‌دهد تا ضمن کاهش هزینه‌های خود، مبلغ بیشتری را در طول هفته یا ماه پس‌انداز کنند.

برگشت پول یا Cash back یکی از سرویس‌هایی است که بلوبانک به عنوان استارتاپ پیشرو در میان نئوبانک‌های ایرانی و با همکاری فروشگاه‌ها، کسب‌وکارها و اصناف حوزه‌های مختلف ارائه می‌دهد. در این سرویس کاربران بلوبانک، زمانی که با بلوکارت خود، از فروشگاه‌های طرف قرارداد خرید می‌کنند، درصدی از مبلغ پرداخت شده به حساب آنها بازگردانده می‌شود.

برای مشاهده فهرست کامل کسب‌وکارهای همکار با بلوبانک، کافی‌ست به منوی «پاداش» در اپلیکیشن مراجعه کنید. در این بخش، کاربران بلوبانک می‌توانند به آسانی نشانی یا وب‌سایت کسب‌وکارهای طرف قرارداد با بلوبانک را بررسی کرده و از میزان درصد برگشت پول آگاه شوند.

همچنین کاربران بلوبانک با مراجعه به فروشگاه فیزیکی یا وبسایت این فروشگاه‌ها و پرداخت مبلغ خرید با کارت بانکی بلوبانک (بلوکارت)، از مزایای سرویس برگشت پول بهره‌مند می‌شوند.

سرویس برگشت پول شامل تمامی کارتخوان‌ها و دستگاه‌های POS (خریدهای حضوری) یا درگاه‌های پرداخت (برای خریدهای آنلاین) می‌شود و تنها شرط لازم دریافت پاداش، پرداخت با بلوکارت (کارت بانکی بلوبانک) است.

تاکنون فروشگاه‌های آنلاینی مانند مقداد ‌آی‌تی، خانومی، ازکی، فیتامین، نوار، ۳۰ بوک و سام هوم در این طرح با بلوبانک همکاری خود را شروع کرده‌اند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سرویس برگشت پول (Cash back) بلوبانک و یا اعلام آمادگی برای همکاری در این طرح، لطفا پیام‌های خود را به ایمیل partnerships@blubank.com ارسال کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]
link

مطالب مرتبط

خبرها

قائم‌مقام مدیرعامل بانی‌مد: فروشگاه‌های فیزیکی راهی برای اعتمادسازی ایرانیان برای خرید آنلاین

قائم مقام مدیرعامل بانی مد باور دارد که تبدیل کردن یک مشتری آفلاین به یک مشتری آنلاین دستاوردی است که می‌تواند در احداث فروشگاه‌های فیزیکی توسط فروشگاه‌های آنلاین به آن…

مدیریت ریسک دقیق با کمک هوش مصنوعی و ابَردیتاها

مدیرعامل دیجی‌‌پی با اشاره به اینکه اکوسیستم لندتک، داده‌های دیجیتال را جایگزین داده‌های سنتی برای اعتبارسنجی افراد کرده است، گفت: رگولاتور باید به ما اعتماد کند و اجازه بدهد به…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱ دیدگاه. Leave new

  • سلام دوستان
    اگه خواستین ثبت نام کنین ممنون میشم از کد دعوت من NASSMA استفاده کنید ببینم میشه منم کارت مشکی رو بگیرم
    خودم کسی رو ندارم بخواد کدم رو بزنه
    خیلیییی ممنونم پیشاپیش????

    کد امسال ۱۴۰۲

    ‏NASSMA

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم