گزارش بررسی شکایات توسط اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی

اولین گزارش بررسی شکایات توسط اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی مربوط به سال ۹۷ تا تیر ماه ۹۹ منتشر شد.

 

در این گزارش به سه بخش زیر پرداخته شده است:

 

۱- تعداد شکایات ارجاع شده از سمت وزارت صمت، اتاق های اصناف ایران و نماد الکترونیک

۲- گزارش دقیق و تفکیک شده از سال ۹۷ تا ۹۹ از پنل ثبت شکایات اتحادیه به تفکیک کسب و کار های عضو و غیر عضو

۳- بررسی شکایات ثبت شده در پنل اتحادیه به تفکیک ۹ حوزه شکایت 

۳- بررسی وضعیت شکایات

۴- بررسی تاثیر شیوع کرونا بر افزایش میزان شکایات.

 

این گزارش را از اینجا دریافت کنید.

link

مطالب مرتبط

خبرها

مدیرعامل تاکسیرانی تهران: تاکسی برخط تهران رقیب یا جایگزین تاکسی‌های اینترنتی

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت سازمان تاکسیرانی تهران گفت: سامانه تاکسی برخط شهرداری تهران با هدف ارایه خدمات هوشمند به شهروندان راه‌اندازی شده و می‌تواند به عنوان یک گزینه رقابتی…
بلوبانکرمزارزها و فین‌تک

در کمپین «۱۴۰۴ آرزو» بیش از ۱۶۶میلیارد تومان وام به کاربران بلو تعلق گرفت

بلوبانک نتایج کمپین «1404 آرزو» خود را منتشر کرد که طی آن با قرعه‌کشی، به 1404 نفر وام پرداخت کرد. در این کمپین، مشتریان بلو می‌توانستند با سپرده‌گذاری مبلغی برای…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم