گزارش تستادی: پشت قفسه‌های فروشگاه‌های آنلاین چه خبر است؟

استارتاپ تستادی با توجه به اقبال عمومی به خرید آنلاین در دوران کرونا، سهولت استفاده از چهار فروشگاه بزرگ آنلاین ایران (دیجی‌کالا، اسنپ مارکت، مدیسه و اُکالا) را بررسی کرده و نتایج آن را طی گزارشی منتشر کرده است.

 

«تستادی»، پلتفرم آنلاین تست و بررسی سهولت کاربری کسب‌وکارهای دیجیتال است. نتایج بازخورد مشتریان در این تحقیق نشان می‌دهد که با وجود سرمایه‌گذاری‌های کلان در توسعه محصول و تلاش‌های فراوان جهت برنامه‌ریزی و ایجاد مسیر هموار خرید کاربران در این غول‌های تکنولوژی ملی، نرم‌افزارهای این فروشگاه‌ها هنوز مسیر طولانی تا رسیدن به حالت ایده‌آل برای استفاده کاربران دارند.

 

برای مثال کاربران در تمامی این فروشگاه‌ها در بخش‌های صفحه صورت‌حساب، جستجو و دسته‌بندی با مشکل یا ابهام مواجه شدند. جزئیات مقایسه‌ای بیشتر در جدول زیر قابل ملاحظه است:

 

 

برای دریافت فایل کامل این گزارش اینجا کلیک کنید.

link

مطالب مرتبط

خبرها

گروه دوبیزل با خرید یک پراپ‌تک، توانمندی‌های اطلاعاتی خود در بازار املاک را گسترش می‌دهد

گروه دوبیزل (Dubizzle)، پلتفرم نیازمندی‌های آنلاین مستقر در دبی و یکی از پیشروان بازار دیجیتال در منطقه خاورمیانه، از خرید شرکت پراپرتی مانیتور (Property Monitor)، یک شرکت فناوری املاک (Proptech)…
بلوبانکرمزارزها و فین‌تک

انتقال مستقیم پول از باکس پس‌انداز؛ یک قابلیت جدید و کاربردی در اپلیکیشن بلو

یکی از سرویس‌های پرطرفدار بلو، باکس پس‌انداز است. باکس شبیه به یک قلک دیجیتال عمل می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد که پول خود را به‌صورت جدا از…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم