تریبون، پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی که از زیرمجموعههای یکتانت است، بتازگی گزارش سال ۹۹ خود را منتشر کرد.
این گزارش، حاصل بررسی عملکرد تریبون در سال گذشته و نیز تحلیل رفتار کاربران آن است.
طبق این گزارش، تقاضای رپورتاژ آگهی در تریبون طی سال گذشته، ۴۳۶ درصد رشد داشته است.
این گزارش به سوالات زیر پاسخ میدهد:
– در سال گذشته کدام حوزهها فعالتر بودهاند؟
– حوزههای مختلف رپورتاژهای خود را با چه برنامه زمانی منتشر میکنند؟
– موضوعات و ساختار انکرتکستهای رپورتاژها چگونه بودهاست؟
– انکرتکستهای پرتکرار هر حوزه چه بوده است؟
– فاکتورهایی سئویی و دستهبندی موضوعی یک رسانه در تقاضا و درآمد آن رسانه چه تاثیری دارد؟
گزارش تریبون را از اینجا دانلود کنید.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]