امید برای عبور از روزهای سخت

روزنامه هفت‌صبح در گزارش امروز خود نوشت حوادث ۲ ماه اخیر در کشور و تغییر در سیستم پرداخت بانک‌ها برای رمز دوم، بر روی کسب‌وکارهای آنلاین سایه انداخته و باعث افت فروش آنها شده است. عده زیادی از مردم هم کماکان روش‌های سنتی سفارش کالا و خدمات را ترجیح می‌دهند. به این منظور شرکت الوپیک بتازگی شیوه سفارش تلفنی را راه‌اندازی کرده است.

اکوسیستم استارتاپی کشور برای بقا و زنده ماندن دست به هر ترفندی می‌زند تا شاید با عبور از این ماه‌ها بتواند سال ۹۹ را با امید و البته فروش بیشتر آغاز کند.

هفت‌صبح می‌نویسد مانوئل اوهانجانیانس، بنیان‌گذار استارتاپ «ایسمینار» که در زمینه برگزاری آنلاین رویداد فعالیت می‌کند، در توییتر خود خبر از کاهش بیش از ۷۰ درصدی فروش این کسب‌وکار آنلاین در دو ماه اخیر داده و کامنت‌ها و اظهارنظر دیگر استارتاپی‌ها از جمله عادل طالبی که خود دبیر انجمن کسب‌وکارهای اینترنتی است هم تایید می‌کند که برخی استارتاپ‌ها تا ۹۰ درصد افت فروش داشته‌اند.

علی کشفی هم‌بنیان‌گذار “فلایتیو” معتقد است این شرایط اگر ادامه پیدا کند حتی از استارتاپ‌های بزرگ کشور قربانی خواهد گرفت و این می‌تواند موجی از دلسردی و ناامیدی را از کسب‌وکارهای آنلاین رقم بزند.

link

مطالب مرتبط

دیجی‌کالا

دیجی‌کالا در مسیر تحول دیجیتال: معرفی ویژگی‌های جدید برای تجربه خریدی مدرن و یکپارچه

دیجی‌کالا به‌عنوان رهبر تجارت الکترونیک در ایران، در سال ۱۴۰۳ با معرفی مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و خدمات نوین، گام‌های بلندی در راستای تحول دیجیتال و ارتقای تجربه ده‌ها میلیون کاربر…
دیجی‌پی

مدیر سرمایه‌گذاری و همکاری‌های سازمانی دیجی‌پی تشریح کرد: اهداف دیجی‌پی از راه‌اندازی شرکت‌ سرمایه‌گذاری خطرپذیر

دیجی‌پی به‌تازگی اقدام به تاسیس صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی (CVC) با همکاری دیجی‌کالا و مدیریت اجرایی دیجی‌نکست کرده است. مدیر سرمایه‌گذاری و همکاری‌های سازمانی دیجی‌پی هدف این شرکت از ورود…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم