بازدید فعالان فناور کشورهای خارجی از حصین گستر پردیس

جمعی از مهمانان خارجی نمایشگاه الکامپ، در روز دوشنبه پنجم تیر ماه ۱۴۰۲ بعد از حضور در نمایشگاه الکامپ به پارک فناوری پردیس رفته و از شرکت‌های عضو پارک بازدید کردند.

 

همزمان با برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ)، جمعی از مهمانان خارجی این نمایشگاه از پارک فناوری پردیس، شرکت‌های دانش‌بنیان، شرکت حصین گستر پردیس و کارخانه مستقر هلدینگ حصین در پارک بازدید کردند.

در این بازدید که گروه حصین میزبان فعالان فناور از کشورهای روسیه، چین، عراق، ازبکستان، ترکیه و… بود؛ ضمن معرفی قسمت‌های مختلف کارخانه حصین، در خصوص خدمات شرکت حصین گستر به مردم ایران و فعالیت‌های گروه حصین توضیحات کاملی ارایه شد.

 

فعالیت‌های شرکت حصین گستر پردیس چیست؟

شرکت حصین گستر پردیس با تامین و تولید بیش از ۱۴۰ میلیون عدد کارت هوشمند (Smart Card) و سیم‌کارت (SIM Card) به عنوان بزرگترین تامین‌کننده و تولید کننده کارت‌های هوشمند و سیم‌کارت در سطح کشور شناخته شده است. کارخانه این شرکت در سال ۱۳۹۴ واقع در پارک علم و فناوری پردیس راه‌اندازی شد. این شرکت در کلیه فرآیندهای تولید کارت هوشمند اعم از تولید سخت‌افزار و نرم‌افزار، شخصی‌سازی سخت‌افزاری و بارگذاری OS (سیستم عامل) بومی و مدیریت کلید در بالاترین سطوح امنیتی و بیشترین ظرفیت به خودکفایی رسیده است.

شرکت حصین گستر پردیس به‌عنوان یکی از فعالین حوزه پرداخت بانکی به شمار می‌آید. این شرکت با هدف بومی‌سازی و استفاده هر چه بیشتر از توان تولید داخل و پاسخگویی بهتر به نیاز کشور، در زمینه تامین و تولید سخت‌افزار و نرم افزارهای صنعت فعالیت می‌کند.

حصین گستر پردیس سابقه تامین و تولید بیش از یک و نیم میلیون دستگاه پایانه‌های فروشگاهی (POS) ثابت، سیار و موبایلی از برندهای کسلز(Castles) و آیزینو (Aisino) را در کارنامه خود دارد و کارخانه تولید دستگاه‌های پایانه فروش این شرکت در سال ۹۹ در منطقه آزاد اروند افتتاح شده است. همچنین این شرکت با بیش از ۱۵ سال سابقه و تکیه بر دانش متخصصین با تجربه، خدمات پشتیبانی و تعمیرات دستگاه‌های پایانه پرداخت را در کارخانه پارک پردیس ارائه می‌دهد.

برای آشنایی بیشتر با گروه حصین می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

https://hasin.ir

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

خبرها

قائم‌مقام مدیرعامل بانی‌مد: فروشگاه‌های فیزیکی راهی برای اعتمادسازی ایرانیان برای خرید آنلاین

قائم مقام مدیرعامل بانی مد باور دارد که تبدیل کردن یک مشتری آفلاین به یک مشتری آنلاین دستاوردی است که می‌تواند در احداث فروشگاه‌های فیزیکی توسط فروشگاه‌های آنلاین به آن…

مدیریت ریسک دقیق با کمک هوش مصنوعی و ابَردیتاها

مدیرعامل دیجی‌‌پی با اشاره به اینکه اکوسیستم لندتک، داده‌های دیجیتال را جایگزین داده‌های سنتی برای اعتبارسنجی افراد کرده است، گفت: رگولاتور باید به ما اعتماد کند و اجازه بدهد به…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم