پایان کار رسمی فروشگاه اینترنتی پلازیو

هر کسب‌وکاری برای بقا و ماندگاری می‌کوشد. فروشگاه پلازیو نیز از این قاعده مستثنی نبوده و همواره برای “بقا و ماندن” تلاش کرده است. اما در این روزهای پرتلاطم، باتوجه به وضعیت موجود کشور، پلازیو ناچار است علی‌رغم میل باطنی، پایان کار رسمی خود را اعلام کند. این تصمیم هرگز آسان و خوشایند نبوده و این شرکت از تمام مخاطبان و مشتریانش عذرخواهی می‌کند.

 

پلازیو به‌عنوان یک فروشگاه اینترنتی، فعالیت رسمی خود را از اسفندماه سال ۹۹ در حوزه تجارت الکترونیک آغاز کرد. طی دو سال فعالیت، این مجموعه تمام تلاش خود را به کار گرفت تا با استخدام و به‌کارگیری نیروهای متخصص، کاردان و باانگیزه بهترین خدمات را در حوزه خرید و فروش محصول ارائه دهد.

 

دلایل متعددی موجب شده تا پلازیو توان حضور در فضای کسب‌وکار را نداشته باشد. از جمله این دلایل می‌توان به محدودیت‌های اینترنتی، بسته بودن راه‌های جذب سرمایه‌گذاری، موانع و آماده نبودن زیرساخت های گمرکات و همچنین موانع کلی بر سر راه اهداف میان‌مدت و بلندمدت شرکت اشاره کرد.

 

پلازیو در حال حاضر، افق روشنی برای ادامه فعالیت در عرضه تجارت الکترونیک و تحقق شعار شرکت یعنی “بازاری به وسعت جهان” نمی‌بیند و بر خود لازم می‌داند کلیه مخاطبانش را از طریق پلتفرم‌های مجازی و مطبوعاتی از تصمیم خود آگاه کند. لازم به ذکر است باتوجه به اینکه حدود ۱۰۰ نیروی انسانی فعال و حرفه‌ای در بخش‌‌های مختلف این مجموعه مشغول به کار بوده‌اند، هم‌اکنون تعطیلی این مجموعه به تعدیل نیروی تمامی پرسنل منجر شده است.

 

این مجموعه، همواره قدردان همدلی‌ مخاطبان خود بوده و تا آخرین لحظه به خدمات خود متعهد است. لذا همه مشتریانی که تا تاریخ ۷ آذرماه از این پلتفرم اقدام به خرید محصول کرده‌اند، تمامی سفارشات خود را در بازه زمانی ذکرشده دریافت خواهند کرد. امید است که در آینده‌ای نزدیک باز هم فضایی عالی و آرام برای شکوفایی همه کسب‌وکارهای اینترنتی فراهم شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۲]
link

مطالب مرتبط

اولویت در حکمرانی داده، ارایه خدمات مناسب‌تر مالی به کاربر است

مدیرعامل دیجی‌پی با بیان اینکه اولویت ما این است که خدمات مناسب‌تر مالی به افراد بیشتری ارائه دهیم، گفت: حکمرانی داده، بیشتر به این معنی است که عملیات دریافت، ارتباط…
خبرها

قائم‌مقام مدیرعامل بانی‌مد: فروشگاه‌های فیزیکی راهی برای اعتمادسازی ایرانیان برای خرید آنلاین

قائم مقام مدیرعامل بانی مد باور دارد که تبدیل کردن یک مشتری آفلاین به یک مشتری آنلاین دستاوردی است که می‌تواند در احداث فروشگاه‌های فیزیکی توسط فروشگاه‌های آنلاین به آن…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲ دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم