تپسی برای فروش لوازم یدکی و خدمات خودرویی شرکت جدید ثبت کرد

تپسی برای فروش لوازم یدکی و ارائه خدمات خودرویی به سفیران ، شرکت جدید با سهامداری ۱۰۰ درصدی به ثبت رساند.

 

تپسی از ثبت شرکت نوآفرینان بهراد پارس برای فروش لوازم یدکی خودرو و ارائه خدمات خودرویی به سفیران خبر داد و با توقف نماد، بازگشایی شد.

بر این اساس، “تپسی” اعلام کرد: جلسه هیات مدیره ۲۹ شهریور در محل شرکت با حضور اکثریت اعضا با دستور جلسه تصمیم گیری در خصوص تاسیس شرکت جدید برای فروش لوازم یدکی خودرو و ارائه خدمات خودرویی برگزار شد. با عنایت به اینکه تپسی جامعه بزرگ از رانندگان دارد که نگه داشتن آنها در سامانه برای ارائه خدمات به مسافران ضروری است در قالب باشگاه مشتریان همواره تلاش کرده تا از طریق همکاری با فروشگاه لوازم یدکی خودرو و تعمیرگاه ها، محصولات و خدمات با کیفیت و با بهترین قیمت به رانندگان ارائه کند.

 

به رغم تجربه موفق دو سال اخیر با توجه به اینکه در این شیوه تپسی امکان نظارت مستقیم بر میزان فروش و کیفیت خدمات ندارد، هیات‌مدیره با لحاظ تجربه فروش مستقیم لاستیک و روغن از طریق سایت لاستیک فروش به رانندگان، پیشنهاد تاسیس یک شرکت مستقل برای ورود جدیدتر به این حوزه را تصویب کرد.

 

در این راستا مقرر شد، یک شرکت با سهامداری ۱۰۰ درصدی تپسی نزد اداره ثبت شرکت ها تاسیس و به ثبت برسد. همچنین با توجه به نیاز این شرکت به گروه اجرایی متمرکز و تخصصی، هیات مدیره مصوب کرد متعاقباً بسته سهام تشویقی برای گروه اجرایی این شرکت تا سقف ۱۵ درصد سهام در نظر گرفته شود.

 

به این ترتیب، شرکت نوآفرینان بهراد پارس ۳۰ آبان ماه با هدف ارائه خدمات نرم افزاری درزمینه فروش کالا و خدمات مربوط به خودرو و موتورسیکلت به سفیران در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری تهران به ثبت رسید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از اضافه شدن قابلیت استوری به اسنپ تا انتخابات اتحادیه

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۶۹ این پادکست، از برخورد تامین اجتماعی…
خبرها

نتایج نظرسنجی «چندین»: نسل جدید کارجویان از چه زاویه‌ای به چالش‌های کاری نگاه می‌کنند؟

چطور می‌توان نسل جدید کارجویان را شناخت و انتظارات آن‌ها از محیط کار را درک کرد؟ «چندین» با برگزاری یک نظرسنجی از بازدیدکنندگان غرفه توسن در چهاردهمین نمایشگاه کار دانشگاه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم