حضور ایرانسل در نمایشگاه بین‌المللی مخابرات، فناوری‌اطلاعات و راه‌حل‌های نوآورانه (تلکام ۹۹)

ایرانسل با تمرکز بر ارائه دستاوردهای B2B و B2C، در حوزه‌های نوآوری، دیجیتال و کسب‌وکار سازمانی، در نمایشگاه تلکام ۹۹ شرکت می‌کند.

 

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با حضور در نمایشگاه بین‌المللی تلکام ۹۹ که از ۵ تا ۸ اسفندماه ۹۹ در سالن ۲۷ نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، آخرین محصولات، خدمات و دستاوردهای خود در حوزه‌های مختلف تکنولوژی‌های ارتباطی، صنعت دیجیتال و هشت ماه یکه‌تازی در ارائه اینترنت نسل پنجم (5G) در کشور را معرفی می‌کند.

 

نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری‌اطلاعات و راه حل‌های نوآورانه، صبح امروز سه‌شنبه ۵ اسفند ۹۹، با حضور مهندس محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد و شرکت‌های بزرگ مخابراتی کشور از جمله ایرانسل، ارائه‌دهندگان سرویس‌های اینترنتی و همچنین فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در آن حضور خواهند داشت.

 

ایرانسل در این نمایشگاه بین‌المللی، با واحدهای دیجیتال، ایرانسل‌لبز، بازاریابی، کسب‌وکار سازمانی، تدارکات و خدمات مشتریان حضور خواهد داشت تا آخرین خدمات، محصولات و دستاوردهای خود از جمله هشت ماه یکه‌تازی در ارائه اینترنت نسل پنجم (5G) در کشور، مودم‌های بومی 4G و 5G، سامانۀ خدمات API برای توانمندسازی کسب و کارها «یلوهاب» (Yellow Hub)، سامانۀ تبلیغات دیجیتال «یلو ادوایز» (Yellow Adwise)، پلتفرم‌ آموزش آنلاین و برگزاری نشست‌های مجازی و وبینار «دانا پلاس»، شتاب دهندۀ کهکشان، سرویس تماس از طریق شبکۀ LTE (VoLTE)، خدمات شارژ اضطراری، سیستم گفتگوی ناهمگام (POC)، مدیریت هوشمند ناوگان (FMS)، خدمات ابری سازمانی سیرنگ و موبایل سازمانی (FMC/MVPN) حضور خواهد داشت.

 

همچنین در حاشیۀ این رویداد، تفاهم‌نامه‌هایی میان ایرانسل و دیگر شرکت‌ها با محوریت فعالیت‌های B2B منعقد خواهد شد.

 

رویداد بین‌المللی مخابرات، فناوری‌اطلاعات و راه‌حل‌های نوآورانه (تلکام ۹۹)، سه‌شنبه ۵ تا جمعه ۸ اسفند ۹۹، از ساعت ۹ تا ۱۷ در  سالن ۲۷ محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

اولویت در حکمرانی داده، ارایه خدمات مناسب‌تر مالی به کاربر است

مدیرعامل دیجی‌پی با بیان اینکه اولویت ما این است که خدمات مناسب‌تر مالی به افراد بیشتری ارائه دهیم، گفت: حکمرانی داده، بیشتر به این معنی است که عملیات دریافت، ارتباط…
خبرها

قائم‌مقام مدیرعامل بانی‌مد: فروشگاه‌های فیزیکی راهی برای اعتمادسازی ایرانیان برای خرید آنلاین

قائم مقام مدیرعامل بانی مد باور دارد که تبدیل کردن یک مشتری آفلاین به یک مشتری آنلاین دستاوردی است که می‌تواند در احداث فروشگاه‌های فیزیکی توسط فروشگاه‌های آنلاین به آن…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم