هلدینگ مکس از دور دوم سرمایهگذاری این شرکت در پلتفرم سلامت الکترونیک دکترتو خبر داد.
مکس در دور نخست سرمایهگذاری در سال ۱۳۹۹ همکاری خود را با دکترتو آغاز کرد. توانمندی موسسین و نیز دورنمای روشنی که در مدل کسبوکار این پلتفرم وجود داشت، مهمترین دلایل مکس برای شروع همکاری بودند.
دکترتو در این مسیر موفق شد تا تعداد کاربران خود را به بیش از ۳ میلیون نفر برساند و به یکی از بازیگران اصلی این صنعت در ایران تبدیل شود. افزونبراین بیش از ۱۸ هزار پزشک در ۳۵۰ نقطه و ۳۱ استان در پلتفرم دکترتو عضو هستند.
امروز همراهی مکس و دکترتو وارد مرحلهی جدیدی شده و انتظار میرود تا به نقشآفرینی موثری در بازار سلامت الکترونیک تبدیل شود.
دکترتو در سال آینده از سرویسهای جدید و متفاوتی در زمینه خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی رونمایی میکند. این مجموعه همچنین همسو با برنامههای توسعهای خود ظرفیت تیم سرمایههای انسانی را هم توسعه میدهد و شمار آنان را به ۱۲۰ نفر میرساند.