سرویس جدید تپسی با عنوان «سپید» راه‌اندازی شد

سرویس جدید تپسی با عنوان «سپید»، برای ارائه سفرهای بهداشتی‌تر و ایمن‌تر در شرایط شیوع ویروس کرونا راه‌اندازی شد. در خودروهای فعال در این سرویس، فضای بین مسافر و راننده جدا شده و سفیران، خودرو را پیش از سوار شدن هر مسافر، ضدعفونی می‌کنند.

 

همچنین سفیران سرویس «سپید» به صورت مستمر غربالگری می‌شوند تا از سلامت آنها اطمینان حاصل شود. تپسی برای این کار، ایستگاه‌هایی را در سطح شهر تهران راه‌اندازی کرده و رانندگان موظف هستند دو بار در هفته، برای سنجش تب، به این ایستگاه‌ها مراجعه کنند.

 

سرویس سپید تپسی در حال حاضر برای تمامی کاربران شهر تهران در دسترس است و در ادامه، در سایر شهرها نیز در فعال خواهد شد.

link

مطالب مرتبط

رمزارزها و فین‌تکنوبیتکس

قابلیت «خرید آسان» نوبیتکس فعال شد؛ دسترسی بی‌واسطه به ۱۲۲ رمزارز برای ۱۰ میلیون کاربر ایرانی

صرافی رمزارز «نوبیتکس» با معرفی قابلیت جدید «خرید آسان» (OTC)، فرآیند خرید و فروش رمزارز را برای بیش از ۱۰ میلیون کاربر ایرانی خود تسهیل کرده است.
اسنپ

مخارج مربوط به کاربران راننده و مسافر دارایی نامشهود است یا هزینه عملیاتی؟

اسنپ‌خودرو هزینه‌های مرتبط با تخفیف‌های کاربران مسافر و طرح‌های تشویقی کاربران راننده را به‌طور مستقیم در صورت‌های مالی به عنوان هزینه عملیاتی شناسایی می‌کند. در صورت‌های مالی این شرکت تخفیف‌ها…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم