شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و استارتاپی در نمایشگاه تکنوتکس

نمایشگاه توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و استارتاپ‌ها با نام «تکنوتکس ۲۰۲۳» بهمن‌ماه امسال در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به شرکت در نمایشگاه می‌توانند با مراجعه به وبسایت تکنوتکس، نسبت به ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر اقدام کنند.

 

تکنوتکس، پل ارتباطی بازیگران زیست‌بوم اقتصاد دانش‌بنیان است و برای ایفای این نقش میزبان طیف گسترده‌ای از فعالان زیست‌بوم نوآوری و کارآفرینی خواهد بود. شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق، استارتاپ‌ها، شتاب‌دهنده‌ها، صندوق‌ها و شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر، پارک‌های علم و فناوری، ارائه‌دهندگان خدمات تجاری‌سازی، کارگزاران تبادل فناوری و رسانه‌های حوزه نوآوری و کارآفرینی از جمله حاضران نمایشگاه خواهند بود. 

 

نمایشگاه تکنوتکس بستری برای هم‌افزایی و ارتقای سطح تعاملات سازنده در اکوسیستم است که فرصت ارائه دستاوردها، آغاز همکاری‌های جدید و برطرف ساختن موانع توسعه فعالیت‌های دانش‌بنیان و نوآورانه را فراهم آورده است. این نمایشگاه با همت و مشارکت «معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری»، «شهرداری تهران» و «شرکت ایده‌پردازان مهرآسا» برگزار می‌شود.

 

شرکت‌ها در تکنوتکس ۲۰۲۳ فرصت خواهند داشت تا توانمندی‌ها، خدمات و محصولات جدید خود را به مشتریان، سرمایه‌گذاران، بازرگانان و بروکرهای فناوری ارائه کنند و از فضای نشست‌های مشترک برای شبکه‌سازی بهره‌مند شوند. حضور دستگاه‌های اجرایی در قالب میز خدمت جهت رفع موانع رشد شرکت‌ها، سخنرانی و گفتگوی کارشناسان و کارآفرینان، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، مسابقه تکنواستارز و جشنواره برترین‌های نوآوری و فناوری از  جمله بخش‌های نمایشگاه است.

 

با توجه به نقش محوری شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه، تسهیلات ویژه‌ای برای حضور ایشان در نظر گرفته شده است که برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت نمایشگاه به نشانی irantechnotex.com مراجعه کنند و یا با شماره ۸۸۷۶۴۲۳۶ -۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

اولویت در حکمرانی داده، ارایه خدمات مناسب‌تر مالی به کاربر است

مدیرعامل دیجی‌پی با بیان اینکه اولویت ما این است که خدمات مناسب‌تر مالی به افراد بیشتری ارائه دهیم، گفت: حکمرانی داده، بیشتر به این معنی است که عملیات دریافت، ارتباط…
خبرها

قائم‌مقام مدیرعامل بانی‌مد: فروشگاه‌های فیزیکی راهی برای اعتمادسازی ایرانیان برای خرید آنلاین

قائم مقام مدیرعامل بانی مد باور دارد که تبدیل کردن یک مشتری آفلاین به یک مشتری آنلاین دستاوردی است که می‌تواند در احداث فروشگاه‌های فیزیکی توسط فروشگاه‌های آنلاین به آن…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم