این فصل برای شما نوشته شده؛ صفر تا صد حساب دیجی‌کالا با تو

چهارمین گزارش عملکرد دیجی‌کالا به صورت آنلاین منتشر شد. «من و دیجی‌کالا» فصل اول این گزارش است که برای همه دیجی‌کالایی‎ها در سراسر ایران نوشته شده است. در این فصل شما می‌توانید همه خاطراتی که در تمام این چند سال با این فروشگاه بزرگ ساخته‌اید، را مرور کنید. کافی است از مرورگر خود وارد گزارش سال ۱۴۰۱ دیجی‌کالا شوید؛ همه چیز ازین به بعد برای شماست.

اینجا حیرت زده می‌شوید

در نخستین صفحه این گزارش آنلاین تعداد روزهایی که عضو این پلتفرم بوده‌اید قابل مشاهده است. در صفحه بعدی اما اتفاق تلخ و شیرینی برای‌تان خواهد افتاد! البته اگر از کاربران قدیمی دیجی‌کالا باشید؛  در ابتدا با عکس نخستین کالایی که ازین مجموعه خریده‌اید مواجه می‌شوید. حیرت زدگی ناشی از اختلاف قیمت اگر بگذارد، احتمالا خاطرات قدیمی در ذهن‌تان مرور خواهند شد. بسته به تاریخچه‌ای که در دیجی‌کالا دارید وکالایی که ازین پلتفرم خریده‌اید شاید دیگر آن کالا در این فروشگاه موجود نباشد. فکر می‌کنید اگر آن کالا همچنان قابل سفارش دادن بود، چقدر قیمت داشت؟

پرسفارش‌ترین سال‌ خود را پیدا کنید

تعداد سفارش‌هایی که تا کنون در این پلتفرم به ثبت رسانده‌اید، تعداد کالاهایی که دریافت کرده‌اید و البته تعداد سفارش‌هایی که در سال گذشته با پروفایل شما انجام شده است در صفحه بعدی این فصل قابل مشاهده است که می‌توانید تعداد آن را با سفارش‌های خود در ۸ سال گذشته مقایسه کنید. پرسفارش‌ترین سال سفارش شما، چه سالی بوده است؟

با خودت چند چندی؟

«فروشنده چند درصد خریدهایی که تاکنون از این پلتفرم کرده‌اید، دیجی‌کالا بوده است؟» در ادامه این فصل شما پاسخ به این سوال را پیدا خواهید کرد و متوسط قیمت هر سفارش شما در سال ۱۴۰۱، عدد دیگری است که این گزارش در اختیار شما می‌گذارد. در واقع میانگین قیمت سبدهای خرید شما در سال گذشته، پاسخی است که می‌توانید در صفحات میانی این گزارش آنلاین پیدا کنید. البته اگر برایتان جالب است در این گزارش، مبدا کالاهایی که تاکنون خریده‌اید نیز به شما اعلام می‌شود؛ فروشگاهی به وسعت ایران.

یکی دیگر از بخش‌های خواندنی این فصل از گزارش سال گذشته دیجی کالا، مجموع تخفیفی است که شما در طی روزهای همراهی با این مجموعه دریافت کرده‌اید و البته عکس و تاریخ خرید کالایی که برای آن مشمول بیشترین تخفیف شده‌اید هم در این گزارش قرار داده شده است.

سبد خریدت را بشناس

تا حالا به این فکر کرده‌اید که بیشترین خریدی که از فروشگاه‌های آنلاین می‌کنید در چه گروه کالایی قرار دارد؟ فصل «من و دیجی‌کالا» به این سوال برای شما پاسخ داده است.

رکوردهایی که در سبد خرید خود زده‌اید را می‌دانید؟ از جزییات پرکالاترین سفارش‌تان خبر دارید؟ گران‌ترین و ارزان‌ترین خریدی که از دیجی‌کالا کرده‌اید را به خاطر می‌آورید؟ می‌دانید سریع‌ترین سفارشی که تحویل گرفته‌اید کی و چه بوده است؟ پاسخ این سوال‌ها را در گزارش اخیر دیجی‌کالا پیدا خواهید کرد. مرور جزییات خریدها، حال خوش نوستالژیکی است؛ از دستش ندهید. حالی که می‌توانید آن را در اینستاگرام با سایر دوستان‌تان هم به اشتراک بگذارید.

 

از اینجا داستان همراهی‌ خود را با دیجی کالا رو بخوانید و در قرعه‌کشی s23  شرکت کنید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

خبرها

قائم‌مقام مدیرعامل بانی‌مد: فروشگاه‌های فیزیکی راهی برای اعتمادسازی ایرانیان برای خرید آنلاین

قائم مقام مدیرعامل بانی مد باور دارد که تبدیل کردن یک مشتری آفلاین به یک مشتری آنلاین دستاوردی است که می‌تواند در احداث فروشگاه‌های فیزیکی توسط فروشگاه‌های آنلاین به آن…

مدیریت ریسک دقیق با کمک هوش مصنوعی و ابَردیتاها

مدیرعامل دیجی‌‌پی با اشاره به اینکه اکوسیستم لندتک، داده‌های دیجیتال را جایگزین داده‌های سنتی برای اعتبارسنجی افراد کرده است، گفت: رگولاتور باید به ما اعتماد کند و اجازه بدهد به…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم