اخیرا شرکت سفرهای علیبابا این توییت را منتشر کرد: بوی خوش میرزاقاسمی توی یه رستوران کوچیک و محلی وسط گیلان…
برندها و استارتاپهای مختلفی زیر این توییت علیبابا پاسخ و واکنش نشان دادند. این توییت توجه کاربران توییتری را نیز جلب کرد و عدهای واکنشها و social interaction کسبوکارها به آن را با ماجرای “شلوار دیجیکالا” مقایسه کردند.
دو سال پیش کاربری به نام مریم در توییتر این توییت را منتشر کرد و باعث ایجاد موجی از واکنشهای برندهای گوناگون به آن شد. ماجرا تا جایی پیش رفت که این کاربر پروفایل خود را از حالت عمومی خارج کرد.
اکنون مشابه آن ماجرا در مورد توییت علیبابا اتفاق افتاده است که برخی از توییتهای برندها و استارتاپها را در اینجا جمع آوری کردهایم.
چسب سینا، فلایتیو، چندین برند زیرمجموعه گروه اسنپ، هواپیمایی کیش و عدهای دیگر از کسبوکارها به این توییت واکنش نشان دادهاند. این سوال مطرح میشود که این مدل بازاریابی تا چه میزان به یک برند کمک میکند؟ و آیا توییتهای برندهای دیگر نیز به اندازه توییت اصلی دیده میشوند که برندها روی این موج سوار شوند؟