فیروزه در استارتاپ «سازیتو» سرمایه گذاری کرد

به گزارش استارتاپ۳۶۰، رامین ربیعی مدیرعامل فیروزه در توییتر اعلام کرد که این گروه ۱۵ میلیارد تومان در استارتاپ «سازیتو» سرمایه گذاری کرده است.

 

ربیعی در توییتر خود نوشت:

سرمایه‌گذاری به میزان ۱۵ میلیارد تومان در شرکت فن‌آوران تجارت الکترونیک سانا با نام تجاری “سازیتو” و از طریق دو بازوی VC گروه (صندوق فرابورسی جسورانه فیروزه “نماد: ونچر” و شرکت نواندیشان دنیای اقتصاد) صورت گرفت.

 

سازیتو پلتفرم «فروشگاه ساز» است که به عرضه‌کنندگان، تولیدکنندگان و هنرمندان سراسر کشور فرصت ارایه مستقیم محصولات‌شان به بازار را از طریق فروشگاه شخصی آنلاین فراهم می‌کند.

 

یک سال پیش دیجی‌کالا نیز «دیجی‌فای» را معرفی کرد. دیجی‌فای بازوی ارایه خدمات زیرساختی به منظور ساخت یک فروشگاه آنلاین برای تمامی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط است. دیجی‌کالا در آن زمان اعلام کرد قرار است دیجی‌فای نسل چهارم تجارت الکترونیکی را برای دیجی‌کالا رقم بزند.

link

مطالب مرتبط

خانومی

صفحه اینستاگرام «خانومی» پس از انتشار ویدیوی جشن تولد ۱۱ سالگی، با دستور قضایی مسدود شد

فروشگاه آنلاین محصولات زیبایی «خانومی» اعلام کرد که توقیف صفحه اینستاگرام آن به دلیل انتشار ویدیوی جشن تولد این برند بوده و علیرغم حذف ویدیو، این اتفاق رخ داده است.
بلوبانکرمزارزها و فین‌تک

شیرجه‌ای به عمق؛ blu Deep Dive اولین رویداد باگ‌بانتی بلوبانک سامان

به گزارش روابط عمومی بلو، اولین رویداد رسمی باگ‌بانتی بلو با عنوان blu Deep Dive و با حضور هکرهای کلاه‌سفید برگزار شد. در این رویداد متخصصان حوزه امنیت شیرجه‌ای عمیق…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم