یکتانت در مراسمی آنلاین گزارش سال ۱۳۹۹ خود را رونمایی کرد. یکتانت پلتفرمی است که در زمینه تبلیغات آنلاین فعالیت میکند.
سینا مومنی، مدیرعامل یکتانت در مراسم رونمایی از گزارش سال ۱۳۹۹ این شرکت گفت رشد و توسعه شرکتشان از آنچه در نظر داشتند بیشتر بوده است و اکنون یک تیم بیش از ۲۰۰ نفر هستند.
مدیر فنی یکتانت در این مراسم گفت در هر ثانیه ۲۰ هزار درخواست به سمت این سرویس میآید. یکتانت پلتفرم پخش و توزیع آگهی در سایتهای گوناگون است.
بر اساس آنچه در گزارش یکتانت نوشته شده در روزهای تعطیل ساعت ۲۰ سایتهای خبری بازدید بیشتری نسبت به زمانهای دیگر دارند و در روزهای کاری از ساعت ۶ تا ۸ صبح سایتهای خبری پربازدیدتر هستند و ترافیک زیادی را از وب فارسی به سمت خود جذب کردهاند.
طی سال ۹۹ واژه «بیت کوین» بیشترین کلیدواژه انتخابی برای آگهیها بوده است. نکته قابل توجه در تصویر زیر برجسته بودن دیگر بازارهای سرمایهگذاری نزد ایرانیان است؛ همچون بورس، سکه، طلا و غیره.
گزارش یکتانت نشان میدهد روز ۱۴ آبان ۹۹ پرترافیکترین روز سایتهای فارسی بوده و نسبت آن ۳۷ درصد بیش از دیگر روزهای سال بوده است.
مدیر محصول یکتانت گفت ۵۰ درصد از بودجه کسب و کارها به دیجیتال مارکتینگ اختصاص داده میشود. در ایران در بهترین حالت ۱۵ درصد بودجه به این حوزه اختصاص داده میشود که بخش عمدهای از آن نیز در شبکههای اجتماعی است. یکتانت تبلیغات ویدیویی را نیز به سرویسهای خود اضافه کرده است.
مدیرعامل یکتانت میگوید قصد دارند تکههای مختلف دیجیتال مارکتینگ را در یکتانت تکمیل کنند. با همین رویکرد روی استارتاپ «نوین هاب» سرمایهگذاری کردهاند و قصد دارند در کسبوکارهای دیگری نیز سرمایهگذاری کنند.
فایل کامل گزارش سال ۹۹ یکتانت را از اینجا دانلود کنید.
پادکست زوم با حضور مدیرعامل یکتانت: