گزارش فعالیت‌های تریبون در سال ۹۹ منتشر شد

تریبون، پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی که از زیرمجموعه‌های یکتانت است، بتازگی گزارش سال ۹۹ خود را منتشر کرد.

 

این گزارش، حاصل بررسی عملکرد تریبون در سال گذشته و نیز تحلیل رفتار کاربران آن است.

 

طبق این گزارش، تقاضای رپورتاژ آگهی در تریبون طی سال گذشته، ۴۳۶ درصد رشد داشته است.

 

این گزارش به سوالات زیر پاسخ می‌دهد:

 

– در سال گذشته کدام حوزه‌ها فعال‌تر بوده‌اند؟

– حوزه‌های مختلف رپورتاژهای خود را با چه برنامه زمانی منتشر می‌کنند؟

– موضوعات و ساختار انکرتکست‌های رپورتاژها چگونه بوده‌است؟

– انکرتکست‌های پرتکرار هر حوزه چه بوده است؟

– فاکتورهایی سئویی و دسته‌بندی موضوعی یک رسانه در تقاضا و درآمد آن رسانه چه تاثیری دارد؟

 

گزارش تریبون را از اینجا دانلود کنید.

link

مطالب مرتبط

خبرها

گروه دوبیزل با خرید یک پراپ‌تک، توانمندی‌های اطلاعاتی خود در بازار املاک را گسترش می‌دهد

گروه دوبیزل (Dubizzle)، پلتفرم نیازمندی‌های آنلاین مستقر در دبی و یکی از پیشروان بازار دیجیتال در منطقه خاورمیانه، از خرید شرکت پراپرتی مانیتور (Property Monitor)، یک شرکت فناوری املاک (Proptech)…
بلوبانکرمزارزها و فین‌تک

انتقال مستقیم پول از باکس پس‌انداز؛ یک قابلیت جدید و کاربردی در اپلیکیشن بلو

یکی از سرویس‌های پرطرفدار بلو، باکس پس‌انداز است. باکس شبیه به یک قلک دیجیتال عمل می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد که پول خود را به‌صورت جدا از…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم