گزارش متریکس در نیم‌ سال اول ۹۸

اولین گزارش یک پلتفرم ایرانی آنالیز موبایل مارکتینگ از بازار اپلیکیشن‌های ایرانی و رفتار کاربران پس از نصب امروز منتشر شد.
این گزارش شامل موارد زیر است:

 

– میزان نصب اپلیکیشن‌ها بر اساس منابع تبلیغاتی مختلف

– میزان نصب تقلبی اپلیکیشن‌ها

– بیشترین و کمترین نرخ کانورژن در دسته‌های مختلف اپلیکیشن‌ها

– بیشترین و کمترین نرخ بازگشت کاربران در اپ‌های مختلف

و بسیاری از دیگر شاخص‌های تحلیلی

 

 

این گزارش را از اینجا دانلود کنید

link

مطالب مرتبط

جشنواره کواچلا و رونق “الان بخر، بعداً پرداخت کن”: نشانه‌های کیف پول‌های تحت فشار

نسل زد با استفاده بی‌پروا از “الان بخر، بعداً پرداخت کن”، به‌سرعت زیر بار بدهی هنگفت می‌روند. این روند، بحران مالی جدی برای این نسل ایجاد کرده است.

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم