به گزارش تکنولایف، فروش لوازم خانگی در این پلتفرم طی 6 ماه اخیر 330 درصد رشد کرده است. این رشد حاصل استراتژی «قیمت رقابتی» و «همکاری مستقیم با کارخانهها و تامین کنندگان» بود.
حسین حیدر، رییس هیات مدیره تکنولایف گفت: « با بررسی مدت زمان تحویل، ارتباط مستقیم با تامین کننده، بازخورد کاربران، از مرحله آزمایشی عبور، استراتژی قیمت رقابتی از طریق همکاری با کارخانهها را دنبال میکنیم.»
با کاهش قدرت خرید مردم، تکنولایف علاوه بر استراتژی قیمت رقابتی، ۵ شیوه خرید اقساطی را در اختیار کاربر قرار داده تا در خرید لوازم خانگی راحت و مختار باشد.
بخش لوازم خانگی در تکنولایف با هفت بخش و ۵۳ دسته محصول، همچون بخش کالاهای دیجیتال، مسیری شفاف و مطمئن برای خرید کالاهای خانگی را در اختیار خریداران قرار میدهد.
بخش پشتیبانی تکنولایف پاسخگوی سوالات و نظرات کاربران بوده و همانند گذشته میتوانند سوالات خود را از مرکز تماس تکنولایف با شمارههای ۴۷۷۰۸۰۰۰-۰۲۱ و ۹۱۰۷۷۵۰۰- ۰۲۱ بپرسند.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۳ میانگین: ۳.۷]
tagتکنولایف
مطالب مرتبط
حسین حیدر رئیس هیات مدیره تکنولایف با اشاره به موضوع تعلیق شدن اینماد دیجیکالا و بسته شدن درگاه پرداخت آن، با بیان اینکه متاسفانه بارها در شرایط و موقعیتهای متفاوت،…
تکنولایف به انجمن تجارت الکترونیک تهران پیوست
با هدف هم افزایی و مشارکت در بهبود فضای کسب و کارها، تکنولایف عضو انجمن تجارت الکترونیک تهران شد.
همکاری تکنولایف و تارا آغاز شد؛ ترکیب خرید اعتباری، تنوع محصول و ارسال فوری
با همکاری تکنولایف و تارا سرویس BNPL «الان بخر بعدا پرداخت کن» در تکنولایف پیادهسازی شد.
پربازدیدهای هفته
سرویس جدید «فودرو» اسنپفود چگونه کار میکند؟
question_answer۱ دیدگاه
بلو؛ تنها نماینده نئوبانکهای ایرانی در برلین
question_answer۰
پادکست زوم