سایت دیوار آگهی اجاره تمام اقامتگاهها را حذف کرد (آیتیایران)
سایت دیوار در جهت حمایت از خانهنشینی و پرهیز از مسافرت و برای کمک به کنترل بیماری کرونا، تمام آگهیهای مربوط به هتلها، اجاره ویلا و اقامتگاههای بومگردی را حذف کرد.
واکنش اسنپ به بازار کساد رانندگان تاکسی اینترنتی (خودروبانک)
اسنپ، کمک هزینه ای به صورت وام برای جبران افزایش قیمت بنزین به حساب کاربران راننده واریز میکند و قرار بر این بود که هر ماه این مبلغ از حساب رانندگان کسر شود. اما در اقدامی جدید اسنپ تصمیم گرفتهاست با توجه به شرایط خاص پیش آمده در کشور و به منظور حمایت از درآمد رانندگان در وضعیت فعلی، تا اطلاع ثانوی مبلغ وام اعتبار سهمیه سوخت را از حساب این رانندگان کسر نکند.
راهاندازی استارتاپ موفق با بزرگان زیرپلهای (شنبه)
معرفی ۵ کسبوکار موفق جهانی که کارشان را از صفر شروع کردهاند. آمازون، اپل، گوگل، دیزنی، و اچپی کسبوکار هایی هستند که با کمترین امکانات کار خود را آغاز کردند و هماکنون به بزرگترین برندهای دنیا تبدیل شدهاند.
رسانهها و مسئولیت اجتماعی در زمان بحران (پیوست)
هر محیط و فضای جدیدی که برای انتقال اطلاعات ایجاد میشود، موجب واکنشهایی از سوی کسانی خواهد شد که در برابر آن احساس خطر میکنند. اکنون اینترنت به عنوان یک پدیده تاثیرگذار و فراگیر، تهدیدی برای حاکمیت ملی تلقی میشود، رادیو نیز در گذشته چنین نقشی را برعهده داشت.
با همکاری اتاق بازرگانی تهران و کمپین نفس آغاز شد ( استارتاپ۳۶۰)
کارگروه اطلاعرسانی کمپین نفس خبر داد که این کمپین با حمایت اتاق بازرگانی تهران و کمک و مشارکت فعالان بخش خصوصی تولید لباس حفاظتی با پارچه مخصوص را از ۲۱ اسفند ماه، آغاز کرده است. لباسهای حفاظتی پس از استریل شدن، به ترتیب اولویت اعلام شده از سوی وزارت بهداشت و دانشگاههای علوم پزشکی در اختیار بیمارستانهای سراسر کشور قرار میگیرد.
فروشهای اینترنتی بعد از شیوع کرونا ۴۰ درصد افزایش یافت ( کسبوکار)
در پی شیوع کرونا و با ایجاد شایعه کمبود مواد اولیه تولید، مردم به سمت خرید کالاهای اساسی و به ویژه اقلام بهداشتی روی آورده اند، در همین راستا حسین مدرس خیابانی قائم مقام وزیر صنعت گفت: «تغییر الگوی خرید مردم بعد از شیوع بیماری کرونا مقداری جابه جا شده است، و برنامه فروش های اینترنتی چند روزی است بیشتر شده به طوری که فروش اینترنتی ۴۰ درصد افزایش یافته است.»