افیلیو، بهعنوان یکی از محصولات شرکت اسمارتک و پیشرو در صنعت افیلیت مارکتینگ ایران، به تازگی همکاری خود را با رسانههای گروه دیجیاتو آغاز کرده است. این همکاری در کنار این که جایگاه افیلیت مارکتینگ را در ایران پایدارتر میکند، به تولیدکنندگان محتوا در سطح وب و شبکههای اجتماعی نیز نوید مسیر پایداری برای کسب درآمد را خواهد داد.
هدف اصلی این همکاری، از یک طرف افزایش دسترسی فروشگاههایی همچون دیجیکالا به مخاطبان هدف و از طرف دیگر، ارائه تجربهای یکپارچه از مقایسه و خرید کالا به مخاطبان این رسانههاست.
طی این همکاری، فروشگاههای آنلاین پلتفرم افیلیو میتوانند در دستهبندیهای کالای دیجیتال، بازی و سرگرمی، سبک زندگی و… از محتوای گروه دیجیاتو شامل رسانههای دیجیاتو، ویجیاتو و روزیاتو بهرهمند شوند و گروه دیجیاتو نیز امکان همکاری در فروش کالاهای دستهبندیهای مرتبط را بهدست خواهد آورد.
افیلیت مارکتینگ به عنوان یکی از روشهای مؤثر و کمهزینه برای تبلیغ و فروش محصولات و خدمات، طی سالهای گذشته اهمیت بسیار زیادی در دنیای دیجیتال یافتهاست. این روش، با ایجاد ارتباط مستقیم بین ناشران و تبلیغدهندگان، به هر دو طرف امکان میدهد تا به صورت شفاف و قابل اندازهگیری، نتایج خود را ارزیابی کرده و بهبود بخشند.
افیلیو با ساز و کار منحصر به فرد خود، امکان کسب درآمد از برترین فروشگاههای آنلاین را برای گروههای متنوعی از افراد فراهم کرده است. از دانشجویان و افراد خانهدار تا تولیدکنندگان محتوا، همه افراد میتوانند با استفاده از این پلتفرم به درآمدهای قابل توجهی دست یابند. تا کنون کاربران افیلیو موفق به ثبت رکورد درآمدی بیش از ۲۰۰ میلیون تومان در ماه شدهاند.
آغاز همکاری گروه دیجیاتو بهعنوان یکی از رسانههای پیشرو در صنعت تکنولوژی، میتواند الگوی بسیاری از رسانههای آنلاین در زمینههای موضوعی متنوع جهت ثبتنام در افیلیو و فعالسازی بازوی همکاری در فروش به کمک این پلتفرم باشد. افیلیو با ارائه پشتیبانی و آموزشهای لازم به ناشران، تلاش میکند تا از تمامی قابلیتها و امکانات این همکاری بهرهمند شوند.