علی‌بابا؛ اولین برند صنعت گردشگری از نظر مخاطبان

طبق آخرین تحقیقات بازار انجام شده، برند علی‌بابا اولین برند یادآوری شده در ذهن ۴۹ درصد از مخاطبان در صنعت گردشگری است. همچنین ۸۴ درصد از مخاطبان این برند را می‌شناسند.

طبق اعلام روابط‌عمومی شرکت سفرهای علی‌بابا، این برند در حال حاضر در حوزه گردشگری صاحب ۴۹% رهبری ذهنی (Top of Mind) و ۸۴% آگاهی از برند است. روابط‌عمومی این شرکت در ارتباط با آمارهای ذکر شده می‌گوید «تحقیقات بازار قبلی نشان می‌داد که ما در زمینه رهبری ذهنی ۴۵% و در زمینه آگاهی از برند ۷۸% از مخاطبان بازار گردشگری را داشتیم. حالا در آخرین تحقیقات مربوط به سال ۱۴۰۳ با نتایج خوبی روبه‌رو شدیم که حاکی از رشدی ۴ درصدی است. در زمینه شاخص‌های آگاهی از برند فاصله زیادی با دیگر بازیگران صنعت داشته‌ایم و همچنان هم این فاصله را حفظ کرده‌ایم.»

همچنین روابط‌عمومی این شرکت در رابطه با اهمیت داده‌های ذکر شده می‌گوید «این که بدانیم از میان هر ۱۰۰ نفر، انتخاب اول حداقل ۴۹ نفر هستیم، نشان می‌دهد که در مسیر درستی حرکت کرده‌ایم و با وجود چالش‌هایی که در صنعت وجود دارد، توانسته‌ایم حضور پررنگی در ذهن مخاطبان داشته باشیم.  داده‌ها در مورد آگاهی از برند نیز نشان می‌دهد که از هر ۱۰۰ نفر، ۸۲ نفر علی‌بابا را می‌شناسند که یعنی توانسته‌ایم تجربه شایسته سفر را در ذهن گروه‌های مختلفی از جامعه بسازیم.»

علی‌بابا که پیش از این نیز به عنوان رهبر بازار گردشگری ایران شناخته شده بود، حالا به استناد تحقیقات بازار به عمل آمده، محبوب‌ترین و شناخته شده‌ترین برند این صنعت نیز هست.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

علی‌بابا

علی‌بابا ایرلاین و شرکت اتوبوسرانی مستقل راه‌اندازی می‌کند

توحید علی‌اشرفی، مدیرعامل جدید علی‌بابا‌، در گفت‌وگو با سایت دیجیاتو در مورد برنامه این گروه برای توسعه یک ایرلاین مستقل خبر داد و گفت: «یکی از استراتژی‌های سازمان‌های بزرگ، توسعه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم