الوپیک وارد شیراز شد

توسعه خدمات الوپیک به سایر شهرهای کشور با فعالیت دوباره درشهر شیراز آغاز شد. تا قبل از این با وجود تنوع زیاد محصولات الوپیک در حوزه ارسال، ارائه خدمات‌ آن تقریبا به شهروندان پایتخت محدود بوده است. به نظر می‌رسد که آغاز به فعالیت الوپیک در شیراز یکی از نتایج اولیه تغییر و تحولاتی که در ماه‌های اخیر در ساختار سهامداران الوپیک ایجاد شده است. دو ماه و نیم پیش بود که شرکت سرآوا اعلام کرد با فروش سهام خود از الوپیک خارج شده است. گسترش خدمات ارسال به سایر نقاط کشور، با اولویت کلان شهرها و آغاز به کار الوپیک درشهر شیراز به عنوان یکی از مراکز استانی مهم کشور شروعی برای مسیر توسعه الوپیک به سایر نقاط ایران خواهد بود.

الوپیک با بیش از ۴ میلیون کاربر و ۱۵۰ هزار سفیر به‌عنوان بزرگترین سامانه حمل‌ونقل درون‌شهری کالا و مرسوله در پایتخت شناخته می‌شود و تاکنون توانسته بیش از ۵۰ میلیون مرسوله درون‌شهری را در شهر تهران به مقصد برساند. همچنین این شرکت یکی از بزرگترین ناوگان‌های پیک موتوری کشور را دارا است و در طول سال‌های گذشته تمرکز فعالیت خود را بر ارائه خدمات ارسال به شهروندان پایتخت قرارداده است.

تقریبا ۴ سال از آخرین حضورش در سایر شهرهای کشور می‌گذرد. گروه صنعتی گلرنگ، در حال حاضر مالک کل سهام الوپیک به عنوان پلتفرم بزرگ ارسال کالا و مرسوله درون‌ شهری است. شنیده‌ها حاکی از آن است که با گذشت ۷ سال از فعالیت الوپیک و سرمایه‌گذاری گلرنگ روی این مجموعه، برنامه توسعه‌ خدمات این شرکت به سایر نقاط کشور به سرعت در حال اجرا خواهد بود.

الوپیک با هدف توسعه و گسترش فعالیت‌های خود در نقاط مختلف کشور، قوی‌تر از قبل فعالیت‌‌اش را در شهر شیراز آغاز کرده است. ارائه خدمات ارسال به فروشگاه‌های افق کوروش و اُکالا در شیراز دلیل اصلی شروع مسیر توسعه الوپیک از این شهر است. اما خدمات این شرکت تنها محدود به فروشگاه‌های زیرمجموعه گروه صنعتی گلرنگ نیست و سایرکسب‌وکارها نیز می‌توانند از طریق وب‌سایت یا اپلکیشن الوپیک از خدمات تخصصی ارسال این شرکت در شیراز استفاده کنند. شیراز مقصد اول الوپیک در مسیر توسعه است و این شرکت توسعه خدمات به سایر کلان‌شهرهای کشور را در برنامه کوتاه مدت خود دارد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

خبرها

نتایج نظرسنجی «چندین»: نسل جدید کارجویان از چه زاویه‌ای به چالش‌های کاری نگاه می‌کنند؟

چطور می‌توان نسل جدید کارجویان را شناخت و انتظارات آن‌ها از محیط کار را درک کرد؟ «چندین» با برگزاری یک نظرسنجی از بازدیدکنندگان غرفه توسن در چهاردهمین نمایشگاه کار دانشگاه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم