الوپیک با قدرت‌نمایی مالی زیر سایه گلرنگ

الوپیک پس از پیوستن به خانواده گلرنگ، شروع مالی قدرتمندی را به نمایش گذاشته است. گزارش‌ها نشان می‌دهد این شرکت لجستیکی تنها در نیمه اول سال ۱۴۰۳، نزدیک به ۳۹.۷ میلیارد تومان درآمدزایی داشته که به طرز شگفت‌انگیزی، ۷۰ درصد کل درآمد سال ۱۴۰۲ را پوشش می‌دهد!

این دستاورد مالی با سود خالص قابل توجه ۲.۷ میلیارد تومانی همراه بوده است. به نظر می‌رسد ورود الوپیک به اکوسیستم گلرنگ و هم‌افزایی‌های ایجاد شده، در کنار گسترش فعالیت‌ها و شرایط کلی اقتصادی، موتور محرک این رشد چشمگیر بوده‌اند.

یادآوری می‌شود که گلرنگ در پاییز ۱۴۰۲ با سرمایه‌گذاری ۱۹۳ میلیارد تومانی، مالکیت کامل الوپیک را به دست آورد و اندکی بعد، الوپیک برای تقویت بازوی لجستیکی خود با شرکت زپ ادغام شد، هرچند صورت‌های مالی فعلی، مربوط به دوران پیش از تکمیل نهایی این ادغام است.

link

مطالب مرتبط

دیجی‌کالا

دیجی‌کالا در مسیر تحول دیجیتال: معرفی ویژگی‌های جدید برای تجربه خریدی مدرن و یکپارچه

دیجی‌کالا به‌عنوان رهبر تجارت الکترونیک در ایران، در سال ۱۴۰۳ با معرفی مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و خدمات نوین، گام‌های بلندی در راستای تحول دیجیتال و ارتقای تجربه ده‌ها میلیون کاربر…
دیجی‌پی

مدیر سرمایه‌گذاری و همکاری‌های سازمانی دیجی‌پی تشریح کرد: اهداف دیجی‌پی از راه‌اندازی شرکت‌ سرمایه‌گذاری خطرپذیر

دیجی‌پی به‌تازگی اقدام به تاسیس صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی (CVC) با همکاری دیجی‌کالا و مدیریت اجرایی دیجی‌نکست کرده است. مدیر سرمایه‌گذاری و همکاری‌های سازمانی دیجی‌پی هدف این شرکت از ورود…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم