آمازون اپلیکیشن «آمازون بازار» را برای رقابت در بازار محصولات ارزان‌قیمت عرضه کرد

شرکت «آمازون» اپلیکیشن مستقل «آمازون بازار» را برای ۱۴ مقصد جدید راه‌اندازی کرد. این اپ، تجربه خرید بسیار ارزان (مشابه Amazon Haul) با محصولاتی عمدتا زیر ۱۰ دلار را ارایه می‌دهد.

آمازون از راه‌اندازی یک اپلیکیشن خرید مستقل جدید به نام «آمازون بازار» (Amazon Bazaar) خبر داد. این اپلیکیشن در فاز اولیه در ۱۴ مقصد جدید در دسترس قرار گرفته و تجربه خرید با قیمت‌های بسیار پایین را به مشتریان جهانی ارایه می‌دهد.

این اقدام در پی بازخورد مثبت مشتریان از «آمازون هاول» (Amazon Haul) در بازارهای بزرگی چون ایالات متحده، بریتانیا، آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، ژاپن و استرالیا، و همچنین «آمازون بازار» در مکزیک، عربستان سعودی و امارات متحده عربی صورت می‌گیرد.

با افزودن این ۱۴ کشور، آمازون دسترسی جهانی به این برنامه خرید ارزان را بیش از دو برابر کرده است.

اپلیکیشن «آمازون بازار» اکنون در هنگ کنگ، فیلیپین، تایوان، کویت، قطر، بحرین، عمان، پرو، اکوادور، آرژانتین، کاستاریکا، جمهوری دومینیکن، جامائیکا و نیجریه در دسترس قرار گرفته و قرار است در ماه‌های آینده کشورهای بیشتری به آن اضافه شوند.

«هاول» و «بازار»: یک تجربه، دو نام

«آمازون بازار» بخشی از تجربه خرید جهانی «آمازون هاول» است و صدها هزار محصول مقرون‌به‌صرفه را مستقیما به مشتریان ارایه می‌دهد. هر دو (Haul و Bazaar) تجربه خرید با قیمت بسیار پایین یکسانی را ارایه می‌دهند و آمازون این نام‌های متفاوت را برای «هم‌نوایی بهتر با زبان‌ها و فرهنگ‌های محلی» انتخاب کرده است.

خریداران می‌توانند در دسته‌بندی‌های مد، کالاهای خانه و سبک زندگی جستجو کنند.

محصولات زیر ۱۰ دلار با ارسال رایگان

نکته کلیدی این پلتفرم جدید، قیمت‌گذاری آن است؛ اکثر کالاها زیر ۱۰ دلار قیمت دارند و قیمت برخی از آن‌ها حتی به ۲ دلار می‌رسد.

مشتریان می‌توانند از اعتبارنامه‌های (credentials) موجود آمازون خود برای ورود و خرید استفاده کنند و در عین حال از استانداردهای آمازون برای ارزش، انتخاب و راحتی بهره‌مند شوند.

سفارش‌هایی که به حداقل مبلغ خرید محلی برسند، واجد شرایط ارسال رایگان خواهند بود (برای سفارش‌های کوچکتر هزینه تحویل استاندارد اعمال می‌شود). تحویل‌ها معمولاً ظرف دو هفته یا کمتر به دست مشتری می‌رسند.

این اپلیکیشن همچنین ویژگی‌های سرگرمی تعاملی مانند «قرعه‌کشی‌های شانس اجتماعی» و تبلیغات را با فرآیند خرید ترکیب می‌کند تا برای مشتریان جذابیت بیشتری ایجاد کند.

تجربه مورد اعتماد آمازون

آمازون تاکید کرده که مشتریان همان ویژگی‌هایی را که می‌شناسند و به آن‌ها اعتماد دارند، از جمله نظرات مشتریان و رتبه‌بندی ستاره‌ای، در این اپ خواهند یافت تا به آن‌ها در انتخاب محصولات مناسب کمک کند.

تمام محصولات در «آمازون بازار» تحت بررسی‌های انطباق سختگیرانه آمازون قرار می‌گیرند تا مشتریان با اطمینان خرید کنند.

بازگشت کالا در صورت درخواست ظرف ۱۵ روز پس از دریافت، رایگان است. این اپلیکیشن از شش زبان (از جمله انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، پرتغالی، آلمانی و چینی سنتی) و ارزهای محلی پشتیبانی می‌کند و کارت‌های اعتباری بین‌المللی (ویزا، مسترکارت و امریکن اکسپرس) را می‌پذیرد.

 

منبع

مطالب مرتبط

دیدگاه‌تان را بنویسید