گزارش سال آژانس تبلیغاتی گهواره: همکاری با ۲۱ برند حوزه مادر و کودک در سال ۱۴۰۲

طبق گزارش سالانه آژانس دیجیتال مارکتینگ گهواره، اپلیکیشن گهواره با بیش از ۲ میلیون کاربر از آغاز فعالیت، در سال ۱۴۰۲ زمینه‌ی همکاری با ۲۱ برند را برای این آژانس فراهم کرده‌است.

آژانس گهواره، به عنوان دپارتمان تخصصی ارتباطات تجاری با برندها (B2B)، مأموریت اصلی خود را شناسایی تخصصی محصولات و خدمات مورد نیاز مادران می‌داند. این آژانس  به عنوان یک مرجع فرزندپروری معتبر، خدمات و محصولات مورد نیاز مادران را به آن‌ها معرفی می‌کند.

همچنین، آژانس گهواره به برندهای مادر و کودک کمک می‌کند تا بتوانند با جامعه هدف خود ارتباط سازنده‌ای برقرار و آن‌ها را با محصولاتشان آشنا کنند.

پینو بیبی، مای بیبی، دکتر عبیدی، زیپاد و فول تایم از جمله ۲۱ برندی هستند که در سال گذشته با گهواره همکاری داشته و از رسانه‌های گهواره در کمپین‌های خود استفاده کردند. لازم به ذکر است که از آغاز شروع به کار آژانس گهواره، ۷۰ درصد از مشتریان پس از انجام اولین کمپین تبلیغاتی از نتایج کسب شده رضایتمند بوده و همکاری دوم را با گهواره پیش بردند.

اپلیکیشن گهواره، محتواهای مربوط به دوران بارداری و کودک‌داری را ارائه می‌دهد و از همین رو قابل توجه بانوان باردار و والدینی است که کودکان زیر ۶ سال دارند.

به استناد گزارش سالانه، تعداد کاربران این اپلیکیشن بیش از ۲ میلیون عنوان شده که حدود ۵۰۰ هزار نفر از آن‌ها در سال گذشته (۱۴۰۲) ثبت‌نام کردند. در این سال به صورت میانگین ۴۵۰ هزار کاربر فعال ماهانه در گهواره وجود داشته و میانگین مدت زمان سپری شده در این برنامه حدود ۱۰ دقیقه گزارش شده است.

از لحاظ آمار سنی باید اشاره کرد که رنج سنی ۱۸ تا ۲۴ و ۲۵ تا ۲۹ با درصدهایی نزدیک به ۳۰ و ۲۹ عمده کاربران گهواره را تشکیل می‌دهند.

تحقیقات بازار انجام شده در میان کاربران گهواره، حاکی از افزایش میزان آگاهی آن‌ها از برندها بعد از انجام کمپین‌های تبلیغاتی است. برای مثال، برند پینو بیبی با انجام تبلیغات در رسانه‌های اپلیکیشن، وبسایت و اینستاگرام گهواره، موفق به افزایش آگاهی از برند خود در میان کاربران به میزان ۲۰ درصد شد.

جهت اطلاعات بیشتر درباره عملکرد آژانس دیجیتال مارکتینگ گهواره می‌توانید متن کامل گزارش سال ۱۴۰۲ آژانس گهواره را مطالعه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

خبرها

نتایج نظرسنجی «چندین»: نسل جدید کارجویان از چه زاویه‌ای به چالش‌های کاری نگاه می‌کنند؟

چطور می‌توان نسل جدید کارجویان را شناخت و انتظارات آن‌ها از محیط کار را درک کرد؟ «چندین» با برگزاری یک نظرسنجی از بازدیدکنندگان غرفه توسن در چهاردهمین نمایشگاه کار دانشگاه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم