در کمپین «۱۴۰۴ آرزو» بیش از ۱۶۶میلیارد تومان وام به کاربران بلو تعلق گرفت

بلوبانک نتایج کمپین «1404 آرزو» خود را منتشر کرد که طی آن با قرعه‌کشی، به 1404 نفر وام پرداخت کرد. در این کمپین، مشتریان بلو می‌توانستند با سپرده‌گذاری مبلغی برای مدتی معین، 10 برابر موجودی خود را وام بدون بهره و کارمزد و بدون نیاز به ضامن، طی قرعه‌کشی از بلوبانک دریافت کنند.

در دنیای بانکداری، ایده‌های نو همیشه راهی برای جلب توجه پیدا می‌کنند اما بعضی از آن‌ها فراتر از یک ایده می‌روند و به فرصتی واقعی برای کاربران تبدیل می‌شوند؛ بلو با کمپین «۱۴۰۴ آرزو» نشان داد که چطور می‌توان بدون پیچیدگی‌های معمول بانکی، امکاناتی را در اختیار کاربران قرارداد. این کمپین که از ۲۷ بهمن تا ۲۵ اسفند ۱۴۰۳ برگزار شد، به کاربران این امکان را داد که با واریز حداقل ۲ میلیون تومان به باکس «۱۴۰۴ آرزو»، وامی معادل ۱۰ برابر آن را دریافت کنند، آن هم بدون سود، بدون کارمزد و بدون نیاز به ضامن. حالا و با پایان این کمپین و اعلام برندگان قرعه‌کشی ۱۴۰۴ آرزو، نگاهی دقیق‌تر به ابعاد این کمپین می‌اندازیم.

اعداد بزرگ، وام‌های چشمگیر

به گزارش روابط عمومی بلو، در بازه‌ی این کمپین بیش از ۶۹۸ هزار نفر باکس «۱۴۰۴ آرزو» را ساختند و تا پایان کمپین بیش از ۳۹۸ هزار نفر واجد شرایط برای شرکت در قرعه‌کشی بودند. بلو در پایان کمپین، در مجموع ۱۶۶٫۹۰۰٫۵۰۷٫۲۰۵ تومان وام به کاربران خود پرداخت کرد؛ رقمی که نشان از استقبال و اعتماد کاربران دارد.

اگرچه مطابق آنچه در پیش‌شرط‌های شرکت در کمپین اعلام شده بود، کاربران باید حداقل ۲ میلیون تومان به باکس «۱۴۰۴ آرزو» خود واریز می‌کردند، بیشترین مبلغ واریز شده به باکس، در بین کاربرانی که برنده شدند، ۵۰۰ میلیون تومان بوده است و این کاربر برنده ۵ میلیارد تومان وام از بلو شد.

کمپینی برای زن و مرد و پیر و جوان

یکی از نکات جالب توجه در کمپین «۱۴۰۴ آرزو»، حضور گسترده کاربران با سنین مختلف بود. بازه سنی شرکت‌کنندگان، گستره جالبی از ۱۸ تا ۸۴ سال را در بر داشت؛ در این میان اما میانگین سنی ۳۶.۲ سال، گوی رقابت را از همه سنین ربود.

آماری که نشان می‌دهد این کمپین توانسته مخاطبان متنوعی را جذب کند؛ از جوانانی که به دنبال اولین تجربه‌های مالی خود بودند تا افراد میان‌سالی که با نگاهی دقیق به فرصت‌های جدید، در آن شرکت کردند.

علاوه بر بازه سنی متنوع شرکت‌کنندگان، ترکیب جنسیتی زنان و مردان هم قابل توجه است؛ در بخش تقسیم‌بندی جنسیتی مردان با  ۵۵.۸ درصد از شرکت‌کنندگان، سهم بیشتری را به خود اختصاص دادند، در حالی که زنان ۴۴.۲ درصد از مشارکت‌کنندگان را تشکیل دادند.

جغرافیای مشارکت؛ کدام استان‌ها پیشتاز بودند؟

کاربران بلو در این کمپین، محدود به نقطه خاصی از کشور نبوده و از تمام استان‌ها شرکت‌کنندگانی در آن حضور و هر استان حداقل ۷ برنده داشته‌اند. تهران، خراسان رضوی و البرز سه استانی بودند که به ترتیب بیشترین میزان مشارکت را داشتند، در حالی که کهگیلویه و بویراحمد و ایلام کمترین تعداد شرکت‌کننده را به ثبت رسانده‌اند. این تفاوت می‌تواند ناشی از عواملی مانند جمعیت، میزان دسترسی به خدمات دیجیتال و آگاهی از کمپین‌ها باشد اما نکته قابل توجه این است که گستره این طرح به‌گونه‌ای بود که از تمام استان‌های کشور حداقل تعدادی کاربر در آن حضور داشتند.

مدلی نوآورانه در بانکداری

کمپین «۱۴۰۴ آرزو» نمونه‌ای از یک مدل بانکداری نوآورانه بود که بدون پیچیدگی‌های سنتی، مسیری ساده و شفاف را برای دریافت تسهیلات ایجاد کرد. از یک سو، وام‌های ۱۰ برابری بدون سود و کارمزد، این طرح را به گزینه‌ای بی‌رقیب تبدیل کرد و از سوی دیگر، شرایط آسان برای شرکت، باعث شد که طیف وسیعی از کاربران بتوانند در آن حضور داشته باشند. استقبال گسترده از این کمپین، نشانه‌ای روشن از تغییر نگاه کاربران به بانکداری دیجیتال و اعتماد بیشتر به روش‌های نوین تأمین مالی است.

این فقط یک رویداد بانکی نبود، بلکه نشانه‌ای از آینده‌ای بود که در آن، دریافت تسهیلات دیگر یک فرآیند پیچیده، پرهزینه و زمان‌بر نخواهد داشت. کاربران نشان دادند که آماده پذیرش مدل‌های جدید مالی هستند و بانکداری دیجیتال می‌تواند با راهکارهای شفاف و نوآورانه، جایگزین روش‌های سنتی شود. بلوبانک با این کمپین، نه‌تنها اعتماد کاربران را به خود جلب کرد، بلکه استانداردهای جدیدی را در ارائه خدمات مالی دیجیتال تعریف کرد؛ استانداردهایی که بدون شک، آینده بانکداری را رقم خواهند زد.

link

مطالب مرتبط

بلوبانکرمزارزها و فین‌تک

کاربران بلو می‌توانند خلاصه‌ای از عملکرد مالی سال ۱۴۰۳ خود را ببینند

احتمالا خیلی از ما در روزهای آخر اسفند با مرور عکس‌هایی که در طول سال گرفتیم، لحظه‌هایی را که از سر گذراندیم، مرور می‌کنیم. دفتر خاطرات و روزنوشت‌هایمان را ورق…
بلوبانکرمزارزها و فین‌تک

مروری بر ویژگی‌های سرویس دُنگ در اپلیکیشن بلوبانک سامان

مدیریت کردن حساب و کتاب‌های جمع‌های دوستانه کار آسانی نیست؛ اکثر اوقات در سفرهای دوستانه، خریدهای خانوادگی‌ یا دورهمی‌های جمعی، یک نفر باید مسئول نوشتن حساب‌وکتاب‌ها و جمع و تفریق…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم