پرداخت خلافی به بلوبانک اضافه شد

بلو از قابلیت تازه‌ای در اپلیکیشن خود رونمایی کرده است. این قابلیت جدید به نام «خدمات خودرو»، با هدف بهبود تجربه کاربران در مدیریت و پیشگیری از خطرات مرتبط با رانندگی، معرفی شده است.

این قابلیت جدید به کاربران اجازه می‌دهد تا به صورت جامع و تجمیعی، اطلاعات مربوط به تخلفات رانندگی خودروی خود را مشاهده کنند. به این ترتیب، کاربران می‌توانند با دسترسی سریع و آسان، به اطلاعاتی مانند نوع تخلف، تعداد تخلفات و مبلغ مجموع جریمه‌های خود دسترسی پیدا کنند.

امیراحمد باقرآبادی، مدیر محصول بخش پرداخت و بازگشت پول بلو، درباره سرویس خدمات خودرو می‌گوید: «برای پرداخت خلافی خودرو اگر برای پلاک خودروی‌تان جریمه‌ای ثبت شده باشد در بلو می‌توانید آن را به صورت تجمیعی استعلام بگیرید و پرداخت کنید. این پرداختی هم به صورت آنی از طریق راهنمایی و رانندگی صفر می‌شود.»

او تفاوت این قابلیت با سایر نرم‌افزارها را اینگونه توضیح داد و گفت: «تفاوتی که بلو با بقیه نرم افزارهایی که این خدمت را ارائه می‌دهند دارد، سرعت و سهولت آن است. نرم‌افزارها یا درگاه‌های دیگر برای پرداخت هزینه استعلام شما را به دیگر درگاه‌ها هدایت می‌کنند، بعد از آن شما به عنوان کاربر باید اطلاعات بانکی خود را وارد کنید تا دوباره به درگاه اصلی وصل شوید. در بلو اما کافی است دکمه استعلام را بزنید. همان لحظه مبلغ از حساب‌تان کم می‌شود و در همان لحظه استعلام به شما نشان داده می‌شود و تنها با یک کلیک دیگر خلافی خودروی شما، صفر می‌شود.»

باقرآبادی در ادامه توضیح می‌دهد: «باید توجه داشته باشید که در بخش خدمات خودرو این قابلیت نخستین خدمتی است که بلو ارائه داده است. در ادامه و آینده بسیار نزدیک امکان استعلام  و پرداخت خلافی به شکل غیرتجمیعی، پرداخت عوارض آزادراهی، پرداخت عوارض شهرداری خودرو و حتی خرید طرح ترافیک شهر تهران هم به بلو اضافه خواهند شد.»

گفتنی است، با به روزرسانی نسخه سوم اپلیکیشن بلو، کاربران این نئوبانک می‌توانند از این قابلیت تازه، استفاده کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

اولویت در حکمرانی داده، ارایه خدمات مناسب‌تر مالی به کاربر است

مدیرعامل دیجی‌پی با بیان اینکه اولویت ما این است که خدمات مناسب‌تر مالی به افراد بیشتری ارائه دهیم، گفت: حکمرانی داده، بیشتر به این معنی است که عملیات دریافت، ارتباط…
خبرها

قائم‌مقام مدیرعامل بانی‌مد: فروشگاه‌های فیزیکی راهی برای اعتمادسازی ایرانیان برای خرید آنلاین

قائم مقام مدیرعامل بانی مد باور دارد که تبدیل کردن یک مشتری آفلاین به یک مشتری آنلاین دستاوردی است که می‌تواند در احداث فروشگاه‌های فیزیکی توسط فروشگاه‌های آنلاین به آن…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم