بزرگ‌ترین حراج سال دیجی‌کالا به روایت تیم‌های مختلف این فروشگاه اینترنتی

برنامه‌ریزی برای برگزار کردن کمپینی به وسعت بلک‌فرایدی چطور انجام می‌شود؟ از تیم‌های عملیات تا زیرساخت

بزرگ‌ترین حراج دیجی‌کالا چهار روزی می‌شود که آغاز شده است. آخرین جشنواره جمعه سیاه یا بلک‌فرایدی دیجی‌کالا در سال ۱۴۰۰ برگزار شد و حالا بعد از دو سال این فروشگاه اینترنتی، بلک‌فرایدی را با تخفیف‌های شگفت‌انگیز آغاز کرده و به نظر می‌رسد این بار برای مواجه با هر اختلال احتمالی حسابی آماده شده است.

گفتنی است بیش از ۵۰۰ مهندس نرم‌افزار روی وب‌سایت یا اپلیکیشن دیجی‌کالا کار می‌کنند تا از لحظه‌ی جستجوی یک محصول  توسط کاربر تا زمانی که کالای مورد نظر انتخاب شده و سفارش داده می‌شود، تجربه خوبی حتی در ایام ازدحام برای مشتریان خود بسازند. در نتیجه این فرآیند با وجود آنکه ممکن است در هر ثانیه بیش از یک میلیون کاربر و در یک روز بیش از ۲۰ میلیون کاربر در سایت دیجی‌کالا حاضر و در حال بررسی یا خرید باشند، وب‌سایت این مجموعه کند نشده یا از دسترس خارج نشود.

این فروشگاه بزرگ آنلاین ظرفیت پردازش، ارسال و تحویل کالا را تا دو برابر افزایش داده و همچنین با استخدام حدود ۱۰۰۰ نفر تلاش کرده است که در بخش‌های مختلف سازمان خود مثل «مرکز تماس»، «لجستیک» و … سرعت خدمت‌رسانی را نیز تا دو برابر افزایش دهد.

هیاهوهای جمعه‌سیاه در ایران اما هرگز بی‌حاشیه نبوده است. خیلی وقت‌ها در فرآیند قیمت‌گذاری در فروشگاه‌ها تخلفاتی رخ می‌دهد که منجر به تضییع حقوق خریدار می‌شود. دیجی‌کالا برای حل این مساله هم مثل بسیاری از دیگر مسائل در تجارت الکترونیک ایران، پیش قدم شده است. این فروشگاه‌ بزرگ آنلاین با طراحی فرآیندهای نظارتی پیچیده، عملکرد فروشنده‌ها را رصد می‌کند تا در نهایت تخفیف‌های ارائه شده در این پلتفرم واقعی باشند و میزان تخلفات به حداقل برسد.

دیجی‌کالا همچنین از کاربران خود دعوت کرده است تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف، آن را از طریق کامنت و تماس تلفنی با تیم پشتیبانی دیجی‌کالا در میان بگذارند چرا که از بازخوردهای کاربران در مسیر بهبود تجربه مشتریان استفاده می شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

فناپ

اسمایلینو گزارش «هوش مصنوعی زاینده برای مدیران عامل» را با حمایت فناپ منتشر کرد

اسمایلینو آموزش و ترویج علم را مأموریت اصلی مسئولیت اجتماعی خود قرار داده و در این راستا فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام می‌دهد. ازجمله این فعالیت‌ها تدوین و تهیه گزارش “هوش…

رونمایی دیجی‌پی از سرویس‌های جدید مالی در همایش بانکداری نوین

دیجی‌پی، بزرگترین بستر هوشمند خدمات پرداخت و اعتبار در ایران، با حضور در همایش بانکداری نوین و نظام‌های پرداخت، از سرویس‌های جدید این سوپراپلیکیشن مالی رونمایی می‌کند. 

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم