نمایشگاه آنلاین کتاب دیجی‌کالا؛ کتاب برای همه

نمایشگاه آنلاین کتاب دیجی‌کالا همزمان با سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب برگزار می‌شود.

 

این نُهمین سالی است که دیجی‌کالا همزمان با برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب، یک نمایشگاه آنلاین کتاب برای همه ایران برگزار می‌کند. در این نمایشگاه آنلاین بیش از صد هزار کتاب با موضوعات مختلف در اختیار اهالی علم و ادب قرار می‌گیرد. دیجی‌کالا از تاریخ ۱۸ تا ۳۱ اردیبهشت با حداکثر هفتاد درصد تخفیف ، آماده ارسال کتاب‌های مورد علاقه شما به هر نقطه‌ای از کشور است.

 

در بازه نُهمین نمایشگاه کتابِ دیجی‌کالا تعداد محدودی از آثار، با امضا نویسنده آن کتاب برای شما ارسال می‌شود. برای دریافت کتاب‌ مورد علاقه‌تان، با امضا نویسنده، هر روز ساعت ۱۲ ظهر به دیجی‌کالا سر بزنید. ۱۸ اردیبهشت همزمان با شروع این نمایشگاه آنلاین، کتابِ مارادونا با امضا عادل‌فردوسی‌پور از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب، برای خرید در دسترس شما قرار می‌گیرد. با توجه به محدودیت تعداد کتاب‌های امضا شده راس ساعت ۱۲ ظهر به دیجی‌کالا مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

 

مجموعه اشعار شمس لنگرودی با امضا ایشان در دومین روز نمایشگاه و کتاب نوشابه زرد با امضا منصور ضابطیان در سومین روز نمایشگاه عرضه می‌شود. از ۱۸ تا ۳۱ اردیبهشت هر روز یک کتاب با امضا نویسنده آن، آماده ارسال برای علاقه‌مندان است.

 

کتاب‌ مورد علاقه‌تان را از تاریخ و جغرافیا تا زندگی‌نامه و دایرۀ‌المعارف، از شعر و ادبیات تا فلسفه و روانشناسی، از کتاب‌های درسی و کمک درسی تا کودک و نوجوان می‌توانید در نهمین نمایشگاه کتاب دیجی‌کالا تهیه کنید.

 

در این نمایشگاه لوازم‌التحریر، کتاب صوتی و همچنین انواع مجلات، از سینمایی و کودک تا سیاست و ادبیات عرضه می‌شود. آثار بیش از ۱۰ انتشارات چشمه، نی، افق، نگاه و … برای همه ایران در دسترس است. از اینجا کتاب مورد نظر خود را سفارش دهید و در مسابقه کاغذ بازی شرکت کنید شاید یکی از برنده‌های ۵ فیدیبوک شما باشید!

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

اولویت در حکمرانی داده، ارایه خدمات مناسب‌تر مالی به کاربر است

مدیرعامل دیجی‌پی با بیان اینکه اولویت ما این است که خدمات مناسب‌تر مالی به افراد بیشتری ارائه دهیم، گفت: حکمرانی داده، بیشتر به این معنی است که عملیات دریافت، ارتباط…
خبرها

قائم‌مقام مدیرعامل بانی‌مد: فروشگاه‌های فیزیکی راهی برای اعتمادسازی ایرانیان برای خرید آنلاین

قائم مقام مدیرعامل بانی مد باور دارد که تبدیل کردن یک مشتری آفلاین به یک مشتری آنلاین دستاوردی است که می‌تواند در احداث فروشگاه‌های فیزیکی توسط فروشگاه‌های آنلاین به آن…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم