با همکاری دیجیپی و دیجیفای، کسبوکارهایی که برای دریافت خدمات در دیجیفای ثبتنام کردهاند میتوانند در کمتر از ۲۴ ساعت، درگاه پرداخت اقساطی دیجیپی را روی سایت خود فعال کنند.
فروش اقساطی بهویژه برای کسبوکارهای آنلاین که میخواهند گزینههای بیشتری پیش روی مشتریهایشان قرار بدهند، به یکی از محبوبترین روشهای فروش تبدیل شده است. همکاری مشترک دیجیپی و دیجیفای، مسیر فروش اقساطی برای فروشگاهها را از همیشه سادهتر و سریعتر کرده است.
کسبوکارهایی که در دیجیفای بهعنوان سوپرسرویس آنلاین کسبوکارها ثبت نام کردهاند بدون پیچیدگیهای معمول میتوانند درگاه پرداخت اقساطی دیجیپی را روی سایت خود فعال کنند و کالا و خدماتشان را به صورت قسطی با اعتبار دیجیپی به کاربرانشان بفروشند.
کاهش زمان فعالسازی درگاه اقساطی که اتفاقی جذاب برای کسبوکارهای آنلاین است، فقط از مسیر دیجیفای در دسترس قرار دارد.
در کمتر از یک ماهی که از رونمایی این خدمت گذشته، بیشتر از دویست کسبوکار از این سرویس استفاده کردهاند.
دیجیپی، بستر هوشمند خدمات پرداخت و اعتبار، در حال حاضر علاوه بر دیجیکالا، امکان فروش اعتباری را برای بیشتر از ۱۲۰۰ فروشگاه آنلاین و حضوری فراهم کرده است و کاربران این کسبوکارها میتوانند با اعتبار تکقسطه، چهارقسطه و وام به واسطه دیجیپی، به صورت قسطی ازاین فروشگاهها خرید کنند.
مطالب مرتبط
صفر تا صد هزینههای بانکی به صفر میرسد؟
باگ بانتی؛ دعوت نوبیتکس از متخصصان امنیت
از هزینههای رفتوآمد و کارمزدهای پنهان تا شفافیت مالی کامل؛ بلو چطور تجربهای متفاوت خلق کرده است؟
پربازدیدهای هفته
بیمه تامین اجتماعی برای رانندگان اسنپ و تپسی تصویب شد
سرویس جدید «فودرو» اسنپفود چگونه کار میکند؟
جدال بر سر انحصار در بازار آنلاین غذا
صفر تا صد هزینههای بانکی به صفر میرسد؟
پادکست زوم