دیجی‌پی و بانک مسکن تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

در دومین روز از دهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، «دیجی‌پی» و «بانک مسکن» تفاهم همکاری امضا کردند. طبق این تفاهم‌نامه یک ساله مشتریان فعال بانک مسکن می‌توانند تا سقف ۵۰ میلیون تومان از اعتبار BNPL (الان بخر، بعدا پرداخت کن!) دیجی‌پی استفاده کنند و آن را در یک یا چهار مرحله پرداخت کنند.

هومن امینی، مدیرعامل دیجی‌پی در این باره گفت: «در آغاز این راه قرار داریم و با قراردادی یکساله همکاری‌مان را آغاز کرده‌ایم. در اولین مرحله صد هزار نفر ار مشتریان بانک مسکن می‌توانند تا سقف ۵۰ میلیون تومان از اعتبار دیجی‌پی استفاده کنند.»

امینی در ادامه توضیح داد: «یکی از روش‌هایی که دیحی‌پی برای ارایه سرویس BNPL در نظر گرفته، روش حفاظت شده یا سکیورد است که بازپرداخت اعتبار را هم تضمین می‌کند. در این روش یا باید رتبه اعتباری افراد در دیجی‌پی سنجیده شود که این رتبه از رفتار هر فرد در اکوسیستم دیجی‌کالا و دیجی‌پی و سایر سرویس‌‌دهنده‌های دیجی‌کالا ارزیابی شود، یا از طریق نهاد یا شخصی تضمین گردد. اکنون بانک مسکن تضمین مشتریان خود را به عهده گرفته است. اعتبار را دیجی‌پی تامین می‌کند و در واقع بانک مسکن تامین کننده اعتبار نیست، اما در نهایت ما با بانک مسکن طرف هستیم.»

سیدعباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن هم در این باره توضیح داد: «ما بانکی با بیش از هشتاد سال سابقه هستیم و تنها تمرکز ما روی خرید مسکن برای کاربران نیست و در تلاشیم در سایر حوزه‌ها نیز وارد شویم، چون پتانسیل توسعه در بانک مسکن بسیار بالاست.» او در ادامه توضیح داد: فعلا سقف اعتباری ۵۰ میلیون تومان است که بین یک قسط تا ۴ قسط و بدون سود پرداخت خواهد شد و پیش پرداخت آن نیز ۲۵ درصد است. ما می‌خواهیم از نقش تسهیلگری دیجی‌پی برای تسهیل امور مشتریانمان استفاده کنیم.

حمید محمدی مدیرعامل دیجی‌کالا هم در این باره توصیح داد: «امیدواریم این تفاهم‌نامه همکاری امکان باز شدن ظرفیت‌های جدیدی برای هر دو سوی تفاهم‌نامه و کاربران آن باشد.»

محمدی در ادامه افزود: مشتریان بانک مسکن می‌توانند از اعتبار خود در تمام درگاه‌های متصل به دیجی‌پی استفاده کنند و خرید آنها محدود به کالا از دیجی‌کالا نیست. حوزه سفر، پزشکی، کالای دیجیتال، گردشگری، لوازم خانه و تمام پذیرندگانی که در سایت دیجی‌پی آورده شده شامل این اعتبار می‌شوند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

خبرها

نتایج نظرسنجی «چندین»: نسل جدید کارجویان از چه زاویه‌ای به چالش‌های کاری نگاه می‌کنند؟

چطور می‌توان نسل جدید کارجویان را شناخت و انتظارات آن‌ها از محیط کار را درک کرد؟ «چندین» با برگزاری یک نظرسنجی از بازدیدکنندگان غرفه توسن در چهاردهمین نمایشگاه کار دانشگاه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم