دیجیپی در یک ماه به ثبت ۷ همت ارزش ناخالص معاملات رسیده است؛ عددی که صرفا یک شاخص عملکردی نیست، بلکه نشانهای از کارکرد یک مدل مالی در مقیاس بزرگ است. به گفته دیجیپی، این رشد حاصل تمرکز بر سه محور اصلی بوده است:
- شمولیت مالی واقعی؛ با فراهمکردن دسترسی به ابزارهای پرداخت و اعتبار برای طیف متنوعتری از کاربران و پذیرندگان
- رشد مبتنی بر فروش، نه صرفاً ترافیک؛ با تمرکز بر افزایش فروش واقعی پذیرندگان، از بازیگران بزرگ اقتصاد دیجیتال تا کسبوکارهای کوچک فعال در شبکههای اجتماعی
- تنوع محصول متناسب با نیاز بازار؛ از پرداخت و اعتبار تا راهکارهای آنلاین و آفلاین برای مصرفکنندگان و کسبوکارها
ثبت ۷ همت ارزش ناخالص معاملات در یک ماه، نتیجه تمرکز دیجیپی بر مدلهایی است که فروش را به پرداخت رسمی و اعتبار متصل میکنند؛ رویکردی که سرویس جدید این شرکت یعنی «سوشال کامرس» نیز بر پایه آن شکل گرفته است.
راهاندازی سوشال کامرس دیجیپی، خرید اعتباری در فضای شبکههای اجتماعی
دیجیپی از قابلیت جدیدی با عنوان «سوشال کامرس» رونمایی کرده است؛ قابلیتی که به دارندگان کسبوکارها این امکان میدهد یک صفحه فروش شبیه به شبکههای اجتماعی درون اپلیکیشن دیجیپی داشته باشند و محصولات خود را بهصورت بصری به کاربران نمایش دهند.
در این قابلیت، پذیرندگان میتوانند با قراردادن لینک صفحه اینستاگرام خود در دیجیپی، صفحهای مشابه به این شبکه اجتماعی در سوپراپلیکیشن این شرکت داشته باشند. کاربران پس از مشاهده محتواها، کالای موردنظر خود را انتخاب کرده و پس از دریافت تایید از فروشنده کالا، میتوانند آن را بهصورت اعتباری خریداری کنند.
ترکیب فروش در شبکههای اجتماعی با اعتبار
آنچه «سوشال کامرس» دیجیپی را از ویترینهای معمول متمایز میکند، اتصال این تجربه به زیرساخت پرداخت اعتباری است. کاربران میتوانند پس از انتخاب محصول، از سرویسهای اعتباری دیجیپی برای پرداخت استفاده کنند؛ موضوعی که تا امروز در مدلهای رایج فروش در شبکههای اجتماعی، بهصورت گسترده در دسترس نبود.
دیجیپی تلاش کرده تجربهای نزدیک به رفتار واقعی کاربران در شبکههای اجتماعی را با ابزارهای رسمی پرداخت ترکیب کند؛ بدون اینکه فروشنده مجبور به ترک مدل محتوایی خود شود.
کسبوکارهای فعال در شبکه اجتماعی میتوانند از طریق این لینک در دیجیپی ثبتنام کرده و فروش اعتباری خود را آغاز کنند.