خدمات پیام‌رسان‌های داخلی به نامزدهای انتخابات تشریح شد

ظرفیت‌ها و امکانات پیام رسان‌های داخلی برای نمایندگان نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تشریح شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران، در نشستی که عصر چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ با حضور معاون سیاستگذاری و اعتبار بخشی، نماینده ستاد تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری وزارت کشور، نمایندگان پیام رسان‌های ایرانی، نمایندگان نامزدهای ریاست جمهوری و برخی مدیران ارشد برگزار شد، ظرفیت‌ها و امکانات پیام رسان‌های داخلی در حوزه تبلیغات مهم ترین رویداد سیاسی کشور تبیین شد.

در این نشست، حامد منکرسی، معاون سیاستگذاری و اعتبار بخشی با اشاره به وجود بیش از ۴۵ میلیون کاربر ایرانی در پیام رسان‌های ایرانی، این فضا را برای تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری بسیار مناسب دانست و اظهار داشت: سابقه تبلیغات نامزدهای انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی در بستر پیام رسان‌های داخلی، نشان می دهد تجربیات خوبی در این زمینه به ثبت رسیده است. بنابراین با توجه به امکاناتی که پیام رسان‌های ایرانی در اختیار نامزدها قرار می دهند، پیش بینی می شود، تبلیغات این دوره از انتخابات برای نخستین بار در بستر پیام رسان‌های داخلی بیشتر از سال‌های قبل باشد.

وی، هم چنین از تخصیص ۲۰ گیگابایت، اینترنت هدیه رایگان توسط وزارت ارتباطات و با همکاری اپراتورها به کاربران ایرانی اختصاص داده است تا بتوانند از این ترافیک برای قرار گرفتن در جریان اخبار انتخابات از طریق پیام رسان‌های داخلی قرار بگیرند و اظهار داشت: یکی از مهم ترین نکاتی که پیام رسان‌ها در جریان تبلیغات انتخاباتی نامزدها باید توجه داشته باشند، رعایت اصل بی طرفی و فراهم کردن فضای عادلانه برای تمامی نامزدهاست. به طوری که نامزدهای انتخابات بتوانند به طور برابر از این امکانات بهره مند شوند.

منکرسی از امکان ثبت گزارشات مردمی در خصوص ثبت تخلفات نامزدها در پیام رسان‌های داخلی خبر داد که توسط کارگروه متشکل از معاونت فضای مجازی دادستانی و وزارت کشور پیگیری می شود.

در ادامه این نشست، نمایندگان پیام رسان‌های آی گپ، ایتا، بله، ویراستی، گپ و روبیکا به معرفی خدمات و امکانات تبلیغاتی خود به نمایندگان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری پرداختند و به پرسش‌های آنها پاسخ دادند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

فناپ

اسمایلینو گزارش «هوش مصنوعی زاینده برای مدیران عامل» را با حمایت فناپ منتشر کرد

اسمایلینو آموزش و ترویج علم را مأموریت اصلی مسئولیت اجتماعی خود قرار داده و در این راستا فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام می‌دهد. ازجمله این فعالیت‌ها تدوین و تهیه گزارش “هوش…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم