در راستای فعالیتهای صنفی و با هدف رفع چالشهای فعالان حوزه تجارت الکترونیکی در حوزه خردهفروشی، کمیسیون ریتیل تک آغاز به کار کرد.
در جلسه اول این کمیسیون انتخابات برگزار شد و با رای اعضا، مسعود طباطبایی، مدیرعامل دیجیکالا، به عنوان رئیس و مسعود شاهمرادی، مدیرعامل خانومی، به عنوان نایب رئیس این کمیسیون انتخاب شدند
ماموریت کمیسیون ریتیلتک افزایش شفافیت و بهبود فضای خرده فروشی در کشور خواهد بود و در این کمیسیون تلاش میشود تا با نگاه تخصصی به قاچاق و زنجیره تامین کالاها علاوه بر راهکارسازی برای پیشبرد شفافیت در اقتصاد کشور، نظارت بر شیوه اجرای قوانین و بررسی رویههای اجرایی گامهای موثری در جهت بهبود فضای کسب و کارهای این حوزه برداشته شود.
در جلسه اول این کمیسیون انتخابات برگزار شد و با رای اعضای این کمیسیون، مسعود طباطبایی و مسعود شاهمرادی، به عنوان رئیس نایب رئیس این کمیسیون انتخاب شدند. اعضای کمیسیون ریتیلتک انجمن تجارت الکترونیک شرکتهای دیجیکالا، تکنولایف، ترب، بانی مد، خانومی، ایمالز، باسلام و اسنپ شاپ هستند که در این کمیسیون فعالیت میکنند.
صنعت ریتیلتک، به عنوان یکی از مهمترین بخشهای تجارت الکترونیک، با رشد سریع کسبوکارهای آنلاین و افزایش استفاده از فناوریهای نوین در حوزه خردهفروشی، نقش ویژهای در توسعه اقتصاد کشور و همچنین اشتغال دارد. انجمن تجارت الکترونیک تهران با رویکرد تخصصی تلاش خواهد کرد تا با مشارکت در تدوین قوانین و نظارت بر مجریان نقشی فعال داشته باشد.
مطالب مرتبط
اسمایلینو گزارش «هوش مصنوعی زاینده برای مدیران عامل» را با حمایت فناپ منتشر کرد
رشد درآمد تپسی؛ درآمد ماهانه ۲۰۰ میلیارد تومانی
امکانات جدید اسنپ در بخش «گزینههای سفر»
پربازدیدهای هفته
سرویس جدید «فودرو» اسنپفود چگونه کار میکند؟
بلو؛ تنها نماینده نئوبانکهای ایرانی در برلین
پادکست زوم