فیدیلیو، رقیب تازه نفس اسنپ فود از راه رسید

«فیدیلیو» که یک پلتفرم پرسابقه‌ی راهنما و نقد و بررسی رستوران‌ها و کافه‌هاست، اعلام کرد که به طور رسمی وارد حوزه سفارش آنلاین غذا شده است.

پیشتر گزارش‌هایی مبنی بر ارایه سفارش آنلاین غذا توسط فیدیلیو منتشر شده بود و در سایت این مجموعه نیز به چشم می‌خورد. اما اکنون فیدیلیو رسما اعلام کرده که از یک سال و نیم پیش در سکوت خبری روی این محصول در حال کار بوده و به تازگی نسخه بتای سفارش آنلاین غذا در تهران آماده شده است.

فیدیلیو یکی از قدیمی‌ترین سایت‌های رستوران‌گردی ایرانی است که از ۱۵ سال پیش فعالیت خود را آغاز کرد. با این سابقه فعالیت و بانک اطلاعاتی گسترده این پلتفرم که اطلاعات و نقد و بررسی تقریبا تمامی رستوران‌ها و کافه‌ها و شیرینی‌فروشی‌های شهر را در خود ذخیره کرده، فیدیلیو هیچ‌گاه رغبتی برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار پر سود در حوزه غذا از خود نشان نداده بود.

فیدیلیو اعلام کرده بیش از یک میلیون نفر کاربر را در این پانزده سال با خود همراه کرده و شاید از آخرین بازمانده‌های صنعت نوآوری در این رقابت ثروتمندانِ انحصارطلبِ اکوسیستم دیجیتال باشد.

ظاهرا فیدیلیو با پیک‌هایی اختصاصی که به لوگوی خودش مزین شده‌اند، سفارش‌ها را به کاربر می‌رساند.

اسنپ‌فود، پلتفرم سفارش آنلاین غذای گروه اسنپ، بزرگترین بازیگر این حوزه به شمار می‌آید که سال‌هاست بدون یک رقیب جدی در حال فعالیت است. پیشتر زمزمه‌هایی از ورود گروه دیجی‌کالا به بازار سفارش آنلاین غذا به گوش می‌رسید، اما با انجام تست‌های پایلوت، ظاهرا دیجی‌کالا از ورود به این بازار منصرف شد.

با نگاهی به گذشته رقبایی همچون «ریحون» و «چیلیوری» نیز در برابر اسنپ‌فود (زودفود سابق) بازی را واگذار کردند. باید دید آیا فیدیلیو به عنوان رقیب تازه نفس اسنپ‌فود می‌تواند سهمی از این بازار بگیرد و باعث بالا رفتن کیفیت ارایه سرویس و در نهایت بهبود تجربه مشتری گردد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

گزارش میدانی مصائب باز کردن سپرده بلند مدت در بانک‌های سنتی؛ سیستم قطع است

«آدم گاهی اختیار مال خودش را ندارد» این جمله ماجرای این روزهای مردم و سپرده‌هاشان در بانک‌هاست. در روزهای اخیر، مراجعه به بانک‌های گوناگون برای خروج نقدینگی حکایت از سرسختی…
دیجی‌کالاگزارش و تحلیل

گزارش سالانه دیجی‌کالا منتشر شد؛ از ۱۲/۵ میلیون تنوع کالایی تا افزایش رشد فروش ۶۳ درصدی فروشندگان

دیجی‌کالا گزارش سالانه خود را در سال ۱۴۰۲ منتشر کرد. دیجی‌کالا در گزارش آماری خود جنبه‌های مختلفی از فعالیتش را واکاوی کرده و با نگاهی به آمارهای ارائه شده در…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم